Part 1 - امچی سیاسی پوزیشن کا اشے ؟
02:39PM Fri 29 Apr, 2011
پنچاد ائیکو سرکی ۔۔۔۔۔ گاویں حالات انی امچے مسائل اوپر اصلاحی نقطہ نظرسری غور وفکر کرو "نائطی آن لائن "چو مشہور و معروف کالم ۔۔۔۔۔۔۔۔۔اپلے احساسات و تاثرات خال برؤنچے۔
از:۔۔ ڈاکٹر محمد حنیف شباب صاحب
امچی سیاسی پوزیشن کا اشے ؟
پہلی قسط
امچے علاقہ بتر امچی سیاسی پوزیشن کا اشے بلون زانتی مانسا کلون اسلّی چیز، زالانوں بعض حقائق اوپر گہرائی سری نظر کریناتون سیاسی فیصلے انی اقدامات کرتنین وقتی انی جذباتی پہلو اوپر زیادہ دھیان دیؤن وتا بلوچے زاپنے کوں کائیں بے بنیاد بلون بلو زانائیں۔
امچو ایم ایل اے کا بلتا :
خبر مطابق چند دیسا فوڑے حسب روایت مجلس اصلاح و تنظیم چے ٹیبلار امچے علاقہ constituency چی مانسا انی ایم ایل اے جناب جے ڈی نائک صاحبانک درپیش مسائل ور زاپو انی غور و فکر کرو کرو سبب آمنے سامنے جمع کرون گیلے ، تفصیلی خبر اخبار انی نیٹ اوپر پڑھو چو موقع زالو ، ایم ایل اے صاحبانچے بیان انی مسائل سلسلات تینچو نقطہء نظر پلؤن یا پڑھون دوسری مانشیں کا نتیجہ اخذ کیلے انی کا تاثرات گھیٹلے بلون ماکا کلے نائیں لیکن موزو ذہن مزید دھا ورسا پاٹیر گیلو انی تو وخت اٹؤ پڑلو جے کھیں امچے ہیں کس ایم ایل اے صاحبانچو ہو کس رویہ محفوظ اشے ، تیں پہلی مرتبہ کامیاب زالا مگ ایک نھوئیں کئی مرتبہ تنکاک تنظیمے چے ٹیبلار ہیں کس موضوع اوپر حلقہ چی مانسا سری زاپو ، آئیکو انی ولخوچا سبب میٹنگو دھرؤن گیلی وہتی انی یقین کرا کہ جیتاں امچے ہیں ایم ایل اے صاحبانک مقامی حالات ، در پیش مسائل انی دشواریاں چی تفصیل سانگون تیں ایٹلی مدت زالی امچے مسائل حل کیلے نائیں بلون ثابت کیلان ، موصوف بالکل ہو کس رویہ اختیار کرتے وہتے انی شکایت کرتلاں کس الزام دیتے وہتے کہ تمیں خود دلچسپی گھینے ناتون رہاؤنچان مسئلے حل زانائیں ، ہیجین تمیں کیٹلے اتفاق یا اختلاف کرتلے بلون ماکاک کلے نائیں ، مگرموجے حسبین اپلی غلطی یا کوتاہی چو ذرا برابر اعتراف کریناتون امکا کس دوش دیؤنچے دراصل تنچے طرفین امچے توڑ ڈھاپوچی ایک چال انی کوشش زاؤن رہاتا انی صاف محسوس زالے کہ تئیں ایتاں کوں تی کس روش اوپر قائم واٹیت ۔
ہی صورتحال چو پس منظر کا اشے؟ :
جناب جے ڈی نائک ایم ایل اے چے رویہ چو مزید تجزیہ کرو فوڑے تمچی معلومات سبب میں ذراشی پاٹیر وسون تیں وقتا چو دھاکلو شی نقشہ پیش کرو چاہتا ، کہ جے ڈی نائک یا مقامی غیر مسلم کانگریس لیڈر شپ یا دوسرے الفاظ بتر نامدھاری لیڈر شپ اوپر ایونچے اسباب کا وہتے ، جیشی کہ میں اپلے ایک سابقہ مضمونات برؤلو وہتوکہ 1993ء چو بھٹکلے چو فساد ایک منظم پلان انی منصوبہ بندی سری فسطائی طاقتاں طرفین برپا کرون گیلو وہتو ، ہیں فساد چے پاٹیر تینچے مختلف targets انی عزائم وہتے ، تیجیت مسلماناچی سیاسی قیادتے چیلنج کرو چے انی تیکاک ختم کروچے کوں شامل وہتے ، جوکاکو شمس الدین صاحب انی ایس ایم یحیی صاحباں چو سیاسی دور ایک روشن انی تابناک دور وہتو ، تینچے درمنے غیراں چی سیاسی لیڈر شپ ابھروچی کوشش کونتوں خاص اثر داخڑو سکتی نھوتی انی اطراف ٹکون کونیوں ابھرلے ترین کوں تئیں تسلو مقام انی عوامی مقبولیت حاصل کرو سکلے نھوتے ، مقامی طورار غیر مسلم برادری ہینگا چے مسلماناں چی ہمنوا انی حمایتی وہتی بلکہ بعض حالات بتر ممنون احسان کوں وہتی ، تا سبب فسطائی لیڈر شپ ہو دائرہ یا cult توڑوچا سبب ہر ہتھکنڈہ استعمال کروچار آمادہ زالی ۔
مقامی فسطائی لیڈرشپ :
فسطائی قوتو وڑلی چالاکی سری سامّان فوڑے امچے ہیں پرسکون گاوانت اپلے نمائندے بھرتی کیلی ، مقامی مانسا چے دل بھوڑوں چے مقامی فرقہ پرستاں سبب ایک کا آسان کام نھوتے ، دوسرے جیکونتو مالدار انی بیپاری طبقہ ہی فرقہ پرستی چی کمان اپلے ہاتھات گھیٹلو وہتو ، تو وڑلی چالاکی سرین اپلاک اپون ورؤن دوسرا سامیں کرون اپلو مقصد حاصل کروچی پالیسی انی strategy اپنؤلو ، تی کس پالیسی تحت گاوانت امچی مانسا سرین تو طبقہ کائیں کلے ناتلا پرین کس رہالو ، اپلے روابط کوں نارمل دھرؤنچی کوشش کیلو انی غضب ہو اشے کہ تیچے تلے دون ایک خاندان آز سر ایشی کس ظاہرکوں کرتے واٹیت انی امیں بے وقوف زاؤن تنکاک امچے ہمدرد انی قیام امن سبب امچے معاون بلون ولختے واٹیوں! موزو ہوایک شعر ہیں کس پس منظرچی غمازی کرتا ۔
دوائے زخمِ دل تم ڈھونڈتے پھرتے ہو قاتل سے
تمہاری سادہ لوحی خود ہی پھندہ بنتی جاتی ہے
بہر حال بھگوا بریگیڈ چی مقامی لیڈرے ہنگاک گل کھلؤنچا سبب بھائرلان اپلی مانسا یکے بعد دیگرے ہاڑتے گیلے انی ماحول بتر زہر گھولوچو سلسلہ شروع زالو ۔
ماضی چو جائزہ :
ماضی قریب چے حالات چو جائزہ گھیٹلان ہیں زاپنے سامیں ایتا کہ بھائیر ٹکون باقاعدہ آر ایس ایس انی ہندو مہا سبھا چے کارکن activist چی حیثیت سری سامّان پہلا ایک ہندی ٹیچر امچے گاوانت آئیلے انی ستم ظریفی پلا کہ امچے کس تعلیمی ادارہ بتر ریٹائرمنٹ سر زندگی گذرؤلے حالانکہ ازمونچے زاپنے ہیں اشے تنکاک تینچی کمیونٹی طرفین نوے قائم زالّے اسکولات کوں چانس ضرور ملتو ، مگر ایک باضابطہ انی dedicated رضاکار صرف اپلے ہائی کمان چے حکما چو پابند رہاتا انی تو کیتاوں اپلے مقصدانی ٹارگٹ سامیں کونتیوں دوسری چیزے اہمیت دے نائیں ، اسپرین تیں اُڈپی چے کٹر ہندو وادی سرکل ٹکون آئیلّے کنڑا ، ہندی انی سنسکرت چے پنڈت وڑلے اطمینان انی لگن سری امچے ادارہ بتر کام کرتے کرتے اپلو مشن پورا کیلے بلون گاویں حالات اوپر نظر دھرؤتلی اکثر و بیشترمانسا چو احساس اشے ۔
موزو ذاتی احساس :
امچے قوما چی تقریباً دون تین نسلو تینچے کڑے کنڑ انی ہندی شیکھون فارغ زالی شے ، امچان فوڑے شیکھلّی بعض مانسا طرفین انی خاص کرون ذہین ، فہیم انی چوگُلی مانسا چی جیبین اکثر ہو جملہ میں آئیکلاٹیں کہ تیں ہندی انی کنڑا چے پنڈت امکاک صحیح طورار کنڑا شیکھولے کس نائیں ، بلکہ امیں برولّے غلط اسلانوں امکاک مارکس دیون پاس کرتے وہتے انی نتیجہ ہو اشے کہ امیں کنڑا بھاشے پوسون نابلد رہالے ۔
میں ہیں بلو سکے نائیں کہ موجین سینئر انی زیادہ فہم و ادراک اسلّی مانسا چو تجزیہ غلط اشے لیکن ذاتی طورار موزو احساس ہیجین جدا اشے ، موجے سرین پڑلے سابقہ انی زالّے تجربہ چی روشنی بتر میں سانگو سکتاں کہ تیں ماسٹر ایک اصول پرست انسان وہتے ، آر ایس ایس سری تینچی باضابطہ وابستگی چے باوجود اسکولاچے ماحولات ، بالخصوص طلبا چے درمنے کم ازکم امچے وقتار تئیں کیتاوں ہیزو اظہار زاؤں دیلے نائیں ، پڑھؤنچے شیکھؤنچے وھرت اسکولات کیتاوں تینچی دوسری سرگرمی activity مشکوک رہالی نائیں ، امیں شیکھوچے وقتار تینچو ایک انتہائی ذہین پُوت امچو کلاس میٹ وہتو ، تیجے علاوہ چار پانس دیگر غیر مسلم طلبہ کوں امچے سری وہتے لیکن امکاک تیں ماسٹرا چے رویہ بتر کونتوں قسماچو بھید بھاؤ کیتاوں محسوس زالو نائیں ، ذاتی طورار ماکاک ہیزو تجربہ زالاہا کہ تئیں اپلے پوتا چے انی امچے درمنے کوں عدل و انصاف چو کس رویہ اختیار کیلاہا انی ماکاک اٹھو اشے کہ ایک مرتبہ امتحانات کنڑا بتر کوں صحیح جانچ چی بنیاد اوپر ماکاک اپلے پوُتا پوسون دون مارکس چڈ دیؤنچات تئیں جھجھک محسوس کیلے نائیں ، علاوہ تئیں دوسری غیر نصابی سرگرمیاں بتر کوں لائق انی قابل چڈواں کیتاؤں نظر انداز کیلے نائیں لیکن ہیجے باوجود ہیں زاپنات کائیں شک نائیں کہ تئیں آر ایس ایس چے رضاکار زاؤنچو حق ضرور ادا کیلے ۔
........کیشی؟ .........کیتاں؟..........پنچاد جاری......آئندہ قسط ملاحظہ کرا
مضمون نگار چی رائے سری ادارہ متفق رھاؤنچے ضروری ناہی ، ادارہ