پنچاد ائیکو سرکی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔کویا گری - 9

03:19PM Sun 30 Dec, 2007

از : ڈاکٹر محمد حنیف شباب گاویں حالات انی مسائل اوپر اصلاحی نقطہ نظرین برولو معروف قلمکار محمد حنیف شباب صاحبانچومضمون بھٹکلیس ڈاٹ کام چے ''پنچاد ائیکو سرکی '' کالم اوپر پیش خدمت اشے ۔ کویا گری (9) کویاگری چے کامات ایک سلسلہ نظربندی چو کوں اشے ، نظر بندی بلان جادو یا سفلی علما چوحصہ زاؤن رھاتا ، سفلی یعنی نیچ ، ہلکا چے معنیٰ بتر ایتا ، ہیں علمان مانسا آسانی سری متاثر impress کرون تیکا اپلو گرویدہ کرو زاتا۔ فٹ پاتھ چھاپ بابا: نظربندی انی ہاتھا چی صفائی چے اسلے کھیل فٹ پاتھ انی نکڑ یا ساحلی کنارہ اوپر مانسا جمع کرون داخڑون وتا ، ہیجیت نظربندی کرتلو مانوس اپلے کس ایک مانسا چے آنگار کالے خانو گھالون ڈھاپتا انی تیجے کڑے سوال کرتا کہ فلان مانسا چے کیشات یا پرس بتر کیٹلے دوڑ اشے؟ فلانا چے ہاتھات کونتو گھڑیال اشے؟ وغیرہ وغیرہ انی خانو ڈھاپون یا ڈولار پٹی باندھون اسلو مانوس بالکل صحیح صحیح جوابے دیتا ، شمار وخت سر ہو تماشہ سالون زالا مگ ہیں فٹ پاتھ چھاپ مداری ، کویا ، بابا انی منتر وادی چار سو بیس قسما چی مانشے تینگا تعویذو فروخت کرتات انی چند بھولی بھالی مانشے وڑلو وڑلو علاج کروچا سبب تینچے ہاتھات بوکڑو زاتات مگر خیال رھاؤ کہ ہیں سا سفلی علم پوسون زیادہ ہاتھا چی صفائی tricks زاؤن رھاتا ، اسلے ٹرکس موٹر سائیکلا چے ماہر سواری کرون کھلے عام کرتات یعنے ڈولار پٹیو باندھون مصروف روڈار تیز رفتاری سری موٹر بائک سالؤن داخڑتات ، اسلی بھلی سا شعبدہ بازی ذراشی سائنسی معلومات اسلو مانوس آسانی سری داخڑو سکتا۔ سفلی علم اشے: موزو مطلب ہرگز ہو نھوئیں کہ سفلی علما چو وجود نائیں ، یقیناً جادو ٹونا ، جنتر منتر انی سفلی علما چو اپلو وجود اشے ، قرآن حکیم بتر حضرت موسیٰ چو سامان زیادہ ذکر ائیلاہا انی تیجے مطابق حضرت موسیٰ چی ٹکر صرف فرعون سری نھوئیں بلکہ تیں زمانہ چے سامان وڑلے جادوگر سامری سری کوں وھتی ، تو اپلے جادو چے بل بوتہ اوپر فاترا چے گائے پاڈو تلان آواز کاڑون داخڑلو انی موسی چی قوم تیجے جھانسہ بتر ائیلو سگلوقصہ دیگر واقعہ سری قرآنات محفوظ اشے ، چونکہ جادوگری یا سفلی علمان مانسا فائدہ پوسون زیادہ ہمیشہ نقصان کس زاتا ، تاسبب ہو ایک علم ضار زاؤنچان ہیں شیکھو چے انی ہیجیر عمل کروچے دونیوں مومن مسلمانا سبب ناجائز قرار دیؤن گیلاہا انی امیں پلتاؤں کہ آز کوں کونا موڈی کرو ، کونا تکلیف دیؤں یا عام الفاظ بتر کونا پاٹیر’’بھیڑ شیطان‘‘ سوڑوچا سبب سفلی علما چو استعمال کرون وتا۔ گانوات نظر بندی کویا: امچے گانوات کویاگری کرتلے عام طورار تھلے تعویذ کروچے ، فوکوچے ، پانی دم کرون (امچی بھاشیت مترولے پانی) دیؤنچے ، جن بھوت کاڑوچا سبب اوراد و وظائف ، اتارا وغیرہ چو کس سہارا گھینتے اسلے جادو انی سفلی علما اوپر عام طورار عمل زاتو نھوتو انی اگر زاتو وھتو ترین کوں بھلی زیادہ خفیہ انداز بتر ، کھیکا کا پوسلان عوامی نظریت ہیکا بھلی ذلیل کام کس ولخون وتے وھتے مگر ایتاں حالات فوڑلا پرین رھالے ناہیں ، ایتا سفلی کویاگری کوں بے دھڑک سالو زاؤن اشے ، چند دیسا فوڑے راتی بارہ ایک گھنٹا وختار ماکا پولیس اسٹیشنا ٹکون سب انسپکٹرا چو فون ائیلو ، ایک معاملہ سلسلات تعاؤن کروچی درخواست کروچان ماکا وسوکاز پڑلے ، دون تین دیگر ذمہ دار کوں وھتے ، معاملہ نپٹؤن جیتاں امیں تیجی اطلاع دیؤنچا سبب ایک کالونیت گیلے تری اردی راتی گاڑیئے چی ہیڈلائٹ بتر ایک فلیٹار اسلو بورڈ پلون میں حیران زالو ، بھاڑا چے ہیں فلیٹار پروفیشنل قسما چے بورڈار ’’نظر بندی اینڈ ہومیوپیتھی کلینک ، ڈاکٹر۔۔۔۔‘‘ بلون برؤن اشے۔ ہو مانوس کوں بھائرلان ایؤن گاوانچی ایک بھری پری کالونیت بھاڑا چے فلیٹات مقیم واٹے ، یقینا امچی مانشے تیجے کڑے ایتے وتے واٹیت ، جیتاں’’نظربندی‘‘ چو تو خود اقرار کرتے واٹے تری تیجے عملیات کوں تسلی کس رھاتلی انی تیجے کڑے تسلے عملیات ناتلانؤ وتلی مانسا چی نیت ضرور اسلے کاما چی کس رھاتلی یعنے زانون ولخون ایک ناجائز کام کرتلا کڑے وسو چو گناہ زاتلوکس مزید اگر تو ڈھکوسلہ منتر وادی زالو تری اسلے سا کام کرون مانسا انی خاص کرون ابولیا مگ وسون بلیک میل کروچی گنجائش کوں رھاتلی ، بھلی ممکن اشے ہو مانوس ھومیوپیتھی ذریعان مانسا چو علاج کرون روحانی علاج چے ناؤ دیؤن مانسا الو کرو سکتا انی من چھالی قیمت وصول کرو سکتا۔ جیتاں فوڑے پاٹیر ازموے ناتون امچی مانشے کس تینکا فلیٹے دیؤن ہینگا رھاؤنچو ٹھکانہ فراہم کرتات تری امیں دوسرا کونا دوش دیؤنچے؟ تھلے بلان کا؟: کویاگری سلسلات موجے مضمونات کئی مرتبہ ’’تھلے تعویذ‘‘چو تذکرہ زالاہا ، تعویذ بلان کلتا ، تھلے بلان کا؟ بلو چو سوال ائیلو ، تھلے بلان فوڑلے خلفے انی کویا بیمار مانسا چو روحانی علاج کروچو ایک طریقہ وھتو ، ہیجے سبب پیرا (امرود) زھاڑا چی باریک ڈھائی گھینون قلم تیار کرتے وھتے انی تیں قلمان زعفران چی شائی یا کیسری رنگا چی شائی بتر فانگرے فول چینی تھلار (پلیٹا اوپر) تعویذا چو نقش برؤن دیتے وھتے ، ہو نقش اسلو پلیٹ مگ دھون تیں پانی پیلان علاج زاتا بلون بلتات ، عام طورار پوٹا چی بیماریاں سبب ہو طریقہ زیادہ مستعمل وھتو ، آز کال ہو سلسلہ بند زالا پرین داخڑتا ۔ بیجی واللہ اعلم۔ پانی کویا: تھلے بند زالان فوکلے پانیان علاج کروچے کائیں کم زالے نائیں ، نکے نکے اللہ والے بلون مشہور شخصیات کوں ہیجین پرہیز کریناتلی مثالو پلؤں ملتا ، اللہ والانچی زاپنی ، دعا انی ہر عملات اللہ چاہلان اثر پیدا زاؤنچے یقیناً کائیں ناممکن نائیں ، جیشی کہ موزو ایک شعر اشے: ایک درویش نے دم کرکے کہا یہ مجھ سے غیر ممکن تو نہیں ہو جائے اثر پانی پر لیکن تو مانوس حقیقتاً کوں ایک اللہ والو واٹے بلون کا گیارنٹی؟ ہی کویاگری بتر ملوث مانسا چے ہنے برپ پلان انتہائی نفرت انگیز رھاتا ، امچے گاوانت چند مدتے فوڑے سر ایک مانوس اپلی کویاگری سبب بھلی مشہور وھتو ، تو کویاگری چے سری ہومیوپیتھی علاج بتر نکی مہارت دھرؤتو وھتو ، تقریباً سگلے گاؤں تیجے کڑے علاج کروچا سبب وتے وھتے ، تیجے علاج بتر پانی کوں بھلی شامل رہاتے وھتے ، ہیجے علاجان بھلی مانسا نکے زالاہا بلوچات کائیں شک کس نائیں ، ہیں کاروباران تو خود کوں نکو مالامال زالو مگر ہیں مانسا چو کمال کا وھتو کا بلان پانی فوکون یا دم کرون دیؤنچی عام روایت پوسون ہٹون ہو ایک حرکت کرتو وھتو ، دراصل ہو مانسا چی نفسیات ولختو وھتو انی چونکہ ھومیوپیتھی بتر نفسیات چو وڑلو اہم کردار اشے ہو مانوس تیزو بھر پور فائدہ اخلتو وھتو۔ کویا چی چاندی انی معذوری: ہی کوں ایک حقیقت اشے کہ جن بھوت انی شیطان بللے اکثر معاملات بتر نفسیاتی ہیجان انی ہسٹیریا چی کیفیت کس رہاتا ، مانشے نادانی یا پریشانی بتر کویا انی منتر وادی مانسا کڑے وتات ، تسپرین کس جیتاں ہیجے کڑے اسلے کیس case ایتے وھتے تری تو مانوس فوکلے پانیات تیں مرضا لاگو پرین ھومیوپیتھی وستا چے مدر ٹنکچرmother tincture گھالون دیتو وھتو ، پانی پیتا سر مانسا سکون انی راحت زاتی وھتی انی کویاگری اوپر اعتماد مضبوط زاتو وھتو ، سری مریضا کڑے تامڑے انی تحفے تحائف کاڑو چے آسان زاتے وھتے۔ افسوسناک زاپنے کابلان سگلے گاوانچو علاج کروچا سبب ہر ٹھاوار مشہور اسلو ہو مانوس اپلے آخری ایام بتر اسپرین بیمار زالو کہ کئی ورشے سر ہترنار پڑون رھالو ، خود اپلے ہاتھین اپلے آنگ سر دھونچے تیجے سبب مشکل زالے انی تیجے علاج معالجہ سبب لاکھوں روپیہ موغلور انی اڈپی چے اسپتلات گھالون گیلی ، نہ تیجی کویاگری کاما پڑلی نہ تیجی ہومیوپیتھی ! ورسان ورشے سر ڈاکٹری انی سرجری چے سہارا اوپر دم تانتے تانتے ایک دیس اپلے ربا جواب دیلو۔ کویا چے بھروسار گھر برباد: ایک کوسکی پرنا چی عمر زاؤن وسوچان زیادہ تحقیقات کریناتون ایک قریبی گاوانچے کوسکا سری پرنے کرون دیلے۔ کوسکو تی کوسکے پوسون بھلی کس زیادہ ہینڈ سم انی خوبصورت وھتو ، چند ایک مدت دوگیوں خوشگوار زندگی گذرؤلے لیکن اچانک تیں کوسکا چی زندگیت امچے گاوانچی کس ایک دوسری کوسکی داخل زالی ، چوری چھپے ملاقاتو شروع زالی ، عشق انی مشک کھیں نکؤں زاتا ، زاپنی مھیلئے سرپاؤلی ، مھیلی گھوا سمزؤنچی پورا کوشش کیلی لیکن ہی دوسری کوسکی زیادہ کس کوسکا چے ماتار سوار زالی ، مجبور زاؤن مھیلی گاوانچے ایک معروف انی مشہور کویا کڑے گیلی ، کویا صاحب ہیجے گھوا تی کوسکے چے فریب انی پھندہ ٹکون بھائر ہاڑوچا سبب بھلی وڑلی موٹی رقم طلب کیلو ، ہی ابولی اپلے گھوا سبب کائیں توڑ پلی نائیں ، کویا بللے ایشی کرتے گیلی ، دیس گذرتے گیلے ، گھو دیس بدیس مھیلین دور زاتے گیلو ، کویا کام چالو اشے بلتے رھالو انی مزید تامڑے کاڑتے رھالو انی ایک دیسا بالآخر خبر آئیلی کہ تو مانوس تی دوسری کوسکے سری دوسرے ٹھاوار وسون نکون پرنے کوں کرون آئیلو ، چند دیس ماتم رھالو ، کوسکو دوگیو مھیلیا خوش دھرؤنچو وعدہ کرون پہلی مہیلئے کڑے ایتے وتے رھالو ، ہی ابولیو چو کویا سری علاج سبب رابطہ برقرار رھالو ، کویا تیجے گھوا تیکا کس واپس ہاڑون دیؤنچو دلاسہ دیتے رھالو انی ظاہر اشے کہ تامڑے کوں خرچ زاتے رھالے مگر۔۔۔ آز انجام کا اشے؟ کا پوسلان تو امولو اپلی پہلی مہیلئے پوسون مکمل جدا زاؤن اپلی دوسری مہیلئے سری کس واٹے ، ہیجی خبرداری بالکل گھینے نائیں بلوچی مصدقہ خبر اشے ، وڑلی حیل حجت مگ کویا صاحب اپلے کام فیل زالے بلون ذراشی رقم واپس دیلے بلو چی کوں خبر اشے ، شائد ہیکا کس مرزا غالب چی بھاشیت اشی بلون وتا : نہ خدا ہی ملا ، نہ وصال صنم نہ ادھر کے رہے نہ ادھر کے رہے (دیوی چے ناوین بول بچن کرتلو۔۔۔۔ناواز ناتلو۔۔۔ کویا۔۔۔آئندہ قسط بتر ملاحظہ کرا)