پنچاد ائیکو سرکی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔کویا گری - 8

03:16PM Sat 29 Dec, 2007

از : ڈاکٹر محمد حنیف شباب گاویں حالات انی مسائل اوپر اصلاحی نقطہ نظرین برولو معروف قلمکار محمد حنیف شباب صاحبانچومضمون بھٹکلیس ڈاٹ کام چے ''پنچاد ائیکو سرکی '' کالم اوپر پیش خدمت اشے ۔ کویا گری (8) گذشتہ قسط بتر نکی انی اعتبار و شعور دھرؤتلی مانشے وقتی شہرت انی دولت چے لالچ بتر اپلاک اپون کویاگری چے حوالہ کیلی چند مثالو پیش کرون گیلی وھتی ، تو کس سلسلہ فوڑے بڑھؤتے مزید چند واقعات چو جائزہ گھینتے وچاؤں ، ساماں کلتا کہ کویاگری بتر ملوث اسلی مانشے زیادہ کرون فریبی انی دھوکہ باز کس رہاتات ، تئیں کونتوں روپ انی کونتوں طریقہ اپنؤلان تعجب زانائیں مگر جیتاں باشعور، تعلیم یافتہ انی دینی تعلیمے چی سند انی وقار اسلی مانشے اسلے کرتوت بتر شامل زاتات تری عام جاہل مانشے کاکرتلے انی کونا الزام دیتلے؟ سوپر کویا: ایتاں چنددیسا فوڑے دینی طورار متحرک ایک شناسا نوجوانا سری ملاقات زالی ، ہو ایک عالم دین انی علمی اعتباران کافی حد سر بھر پور اسلو مانوس زاؤنچے باوجود زندگیت صحیح طریقار Settle زالنائیں ، کائیں نہ کائیں اؤٹ پٹانگ حرکتو کرون انی ہیاری تیاری ہاتھ پائیں مارون دیس بسر کرتے واٹے ، میں اشی کس مذاقاً پوسلو’’کاوا؟ آز کال توجی کویاگری کیشی سالتا وا؟‘‘ حالانکہ تو کویاگری شروع کیلاٹے بلون ماکا زرا برابر بھنک کوں نھوتی مگر گولی صحیح نشانہ اوپر لاگلی انی تو بلو’’میں کویاگری کائیں کرینائیں ، البتہ قرآنی آیتان علاج ضرور کرتا‘‘۔(واضح رہاؤ کہ ہر نوؤکویا ایشی کس بلون کاروبار شروع کروچے انی تیجے مگ قرآنی آیتو انی ہدایات ایک ہیاری انی ہینچی کویاگری ایک ہیاری !) میں فوراً (گذشتہ قسط بتر حوالہ دیلے) ’’ڈاکٹر‘‘ کویا چے ناؤں گھینون تو کویا کیلا پرین کا بلون پوسلو ، تو بلو’’ ۔۔شہ۔۔شہ۔۔تیجے پرین سا نھوئیں اپا ، میں صرف قرآن پڑھون علاج کروچے۔۔۔’’تو ڈاکٹر کویا‘‘ اپلے ہاتھین زا ناتلے کاما سبب ماکا کس اپؤنچے۔ میں کیٹلے کا تیجے کیس حل کرون دیلو‘‘۔ یعنے ہو بیجی ایک نوؤ سوپر کویا گانوات جنم گھیٹلاتے بلوچے کنفرم زالے ، معاوضہ انی دوڑا سلسلات پوسلان تو بلو کہ’’موجی فیس کائیں فکس نائیں، مانشے ولخون دیلے گھینتا‘‘ ہر نوؤ کویا اپلے قدم جمؤنچا سبب ہی کس ٹیکنک استعمال کروچے انی مگ وسون اتارا چو سامان انی تیزو ہیزو خرچ بلون مانسا لوٹو شروع کروچے ، ایتاں ہیجے اسلو ایک مشہور دارالعلوم چو فارغ باصلاحیت نوجوان کوں کویا گری چے چکرات اپلی دنیا انی آخرت برباد کروچا پرین داخڑتا۔ عبرتے چو مقام کا بلان دوڑ ، شہرت انی اپلی نفسے چو غلام زالان مانوس کھیں اسلو کھیں وسون پاوتا انی وقتی عروج چی خواہش انی نشہ بتر مانو س کیشی بے وقار زاتا بلون پلؤنچے زالان اسلی بے شمار مثالو پلوں انی ائیکو ملتلی۔۔۔۔۔مگر۔۔۔ہیجیر غور کرتلے کھیں واٹیت؟ !   فاتر کویا: مختلف قسما چی فاترے انسانی جسم انی حالات اوپر اثرانداز زاتا بلوچے ایک مشہور انی عام طورار مانون گیلے زاپنے اشے ، عموماً فقیرے انی درویش قسماچی مانشے تیجیت ’’مہارت‘‘ چو دعویٰ کرون ’’بوکڑو‘‘ پلون ’’کاتی‘‘ استعمال کروچے بنیادی اصول اوپر ہو کاروبار چالؤتات ، ایتاں گذشتہ چند ورشے ٹکون امچے گانوات علم دین انی علم طب چے فارغین جیکؤن اپلے ہیں علما چی بنیاد اوپر مانسات وقار دھروتات ، تئیں کس ہی’’فاتر کویاگری ‘‘بتر ملوث اسلی خبرو عام اشے۔ حالانکہ علامہ اقبال بللا پرین حقیقت ہی کس اشے کہ: عمل سے زندگی بنتی ہے جنت بھی جہنم بھی یہ خاکی اپنی فطرت میں نہ نوری ہے نہ ناری ہے تقدیر نکی یا بھلی اللہ طرفین اشے انی امچے اعمال کس امچے حالات ور اثر انداز زاؤنچے بلون امیں ایما ن دھرؤنچے ضروری اشے انی ہو ایمانے چو درس مانسا دیتلے کس معمولی فاترا سری تقدیرے باندھوچے یقینا مستحسن زاپنے زاؤں کس سکے نائیں لیکن سچائی ہی کس اشے کہ پریشان حال مانساک انی مریضاک تقدیر انی حالات بدلؤنچو شیؤنو داخڑون چند معتبر مانشے ہی فاترے فروخت کرتے واٹیت ، دیڑھ دون ورسا فوڑے مبینہ طورار ہی کس مانشے ایک نوجوانا غلط قسما چو (فاتر والا چی بھاشیت تیجی طبیعتے لاگے ناتلو) فاتر دیؤنچان تیں نوجوانا چو دماغی توازن بگڑلو انی تو پسؤلو زالو بلون بومابوم پڑلی وھتی ، تیجے مگ تیں مانسا چے کازالے بلون کائیں خبر نائیں لیکن فاترا چو کاروبار ایتاں کو ہلوہلو سالتے اشے بلون یقین سری سانگو کائیں حرکت نائیں۔   موبائل کویا: آز کال ہر کام انی ہر چیز موبائل زالی اشے ، ہو زمانہ کس موبائلا چو اشے ، موبائل بک اسٹال، موبائل کینٹین، موبائل دواخانہ وغیرہ وغیرہ انی موبائل فون بلان تیجے بغیر دنیا چے کونتیوں کام زا نائیں ، ڈاکٹرے انی آفیسرے نھوئیں بلکہ حجام انی کورارے کوں ہیجے بغیر اپلے کام سالؤں سکے ناتلی پوزیشن بتر آئیلاہا تری بیجی کویا باؤڑو ہیجیت کھیکاپاٹیر رھاتلو۔ ایتاں مصدقہ اطلاع مطابق موبائل کویاگری کوں امچے گانوات شروع زالی اشے ، ہو موبائل فون، کویا چو اپائنٹمنٹ گھینوچا سبب کس نھوئیں بلکہ عملیات انی علاج سبب استعمال زاؤں لاگلاہا ، ہیزوطریقہ کابلان ’’روحانی علاج چے ماہر انی عامل‘‘ سرین موبائل اوپر رابطہ قائم کیلان تو سینکڑوں انی ہزاروں میل دور بیسون فونار ’’فوک‘‘ (پھونک) مارتا انی دوسرے ہاری متاثرہ مانوس فونار فوک آئیکتا سر (محسوس کرو سکے نائیں!) تیجی بیماری یا بھوت انی شیطان دھاؤن وتا ، ہی نوی کویاگری بتر کوں بعض معتبر مانسا چے علاوہ ایک عالمی شہرت یافتہ دارالعلوم چو تازہ دم فارغ نوجوان عالم انی امام بطور ایجنٹ شامل زالے پلون فی الحال حیرانی کائیں زانائیں، البتہ دلا بھلی بیزار ضرور زاتا ، ہیزو کاروبار وڑلے زور و شور سری چالو اسلی خبر عام اشے۔   فونار زالو ایک علاج: چند مدتے فوڑے اچانک دون نوجوان ایک نہایت پیچیدہ مسئلہ چو شکار زاؤن دبئی ٹکون گانوات آئیلے ، تیجے مگ امچے گاوانچے کس ایک معزز انی سند یافتہ معتبر عالم دین ٹیلی فونار تینچو علاج کیلے انی تئیں دوگی زانی ایکدم صحتیاب زالے بلون امچے ایک اخبارات نمایاں خبر شائع زالی وھتی ، مانسا بیماری زالی کوں صحیح انی تیجے مگ مانسا چی طبیعت نکی زالی خبر کوں غلط نھوئیں مگر ہیزو پروپگنڈہ کروچے کاضروری وھتے؟ بالفرض فونار آیتو آئیکون اگر ایک مانسا اللہ فضلان نکے زالاہا ترین کوں ہر ایک مانسا ایشی کیلان نکے زاتلے بلوچی کا گیارنٹی اشے؟ انی ہیکا ایک طریقہ علاج بلون خواہ مخواہ Highlight کروچے کا عقل و شعور چی بنیاد اوپر مناسب زاؤں سکتا؟ساما کوں کلتا انی محسوس زاتا کہ علاج و معالجہ چاھتلی مانسا Attract کروچا سبب کس اسلی خبرو عام کرون وسوچے۔ دوسرو کویا کا بلتا؟ : مذکورہ بالا معاملات گاوانچو بیجی ایک معروف عامل دوسری کس کائینی سانگتا ، تیجے کڑے پوسلان تو بلتا کہ ہیں مسئلہ چو شکارزالی تی مانشے گانوات رھالان تنکاک کائیں اثر زاؤنچے کس نائیں ، تئیں خود بخود کس نکے زاتلے ، تئیں بھائر یعنی دبئی گیلان کس تینچیر جنات چے اثرات زاؤنچے ، تو دعویٰ سری سانگتا کہ تئیں انڈیا بتر ایتا سر کس تینچی تکلیف کم زاؤنچے آثار شروع زالے وھتے تا سبب گانوات علاج کریناتلانو تینکا آرام زاؤنچے یقینی وھتے ، تو مزید چیلنج کرون سانگتا کہ’’اگر تئیں مکمل انی صحیح علاج کریناتون دوبارہ دبئی بتر تے کس ٹھاوار وتلے تری تینچیر بیجی جنات چے اثرات زاؤنچے انی دوبارہ مشکلات چو شکار زاؤنچے یقینی اشے‘‘۔   ڈاکٹر کا بلتا؟ : ہیں کس مسئلہ اوپر بحث کرتے فی الحال سعودی بتر مقیم امچی برادری چے ایک مشہور انی معروف اعلیٰ سند یافتہ ڈاکٹر کا بلتات کابلان’’قوت گویائی‘‘Power of speech یعنے زاپوچی قوت یا ڈولاچی روشنی Eye sight وغیرہ عارضی Temporary طورار ختم زاؤنچے ایک طبی حقیقت اشے ، ہو ایک Medical Phenomena زاؤن رھاتا ، ہیجیت اہم زاپنے کا بلان جیشی اچانک کونتیو تری قوت کم زاتا یا ختم زاتا ، تیشی کس اچانک دوبارہ تی قوت بحال زاتا ، مذکورہ بالا معاملہ ’’قوت گویائی‘‘ اچانک سلب زالو واقعہ اشے ، ہوجنات وغیرہ چو قصہ نھوئیں بلکہ ایک طبی مرض کس وھتو ، تیزو علاج کریناتلانو ڈیڑھ دون ماسات زاپوچی قوت واپس ایؤنچے یقینی وھتے۔ تیں ڈاکٹر صاحبانچے بقول اسلے سا معاملات بتر تیں بیماری چی مدت ختم زاؤنچے وقتار جے کونتو ڈاکٹر یا کویا تیں مریضا چو علاج کرتا ، مانسا کڑے تیجے ناؤزاتا ، انی تیجے علاجان نکے زالے بلون مشہور زاتا ورنہ اصل حقیقت ہی کس اشے کہ اکثر و بیشتر قدرتی طورار کس اسلے مریض نکے زاتات۔ ہیں ایک مسئلہ اوپر تین مانسا چی تین زاپنی آئیکون عام مانوس پریشان زاؤنچات کائیں شک نائیں ، کنفیوژن Confusion چے ہیں موڑ اوپر کس کویا انی کاٹ کویا چی مداخلت شروع زاتا انی نت نوے طریقان مریضا بے وقوف کرون کویا اپلی پوٹلی باندھتا انی کویا کڑے گیلو مانوس اپلو ڈبل نقصان کرون گھینتا۔ گھراچی بربادی ۔۔۔نظر بندی۔۔انی۔۔پانی کویا۔۔۔۔آئندہ قسط بتر)