پنچاد ائیکو سرکی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔کویا گری - 7

03:13PM Sat 29 Dec, 2007

از : ڈاکٹر محمد حنیف شباب گاویں حالات انی مسائل اوپر اصلاحی نقطہ نظرین برولو معروف قلمکار محمد حنیف شباب صاحبانچومضمون بھٹکلیس ڈاٹ کام چے ''پنچاد ائیکو سرکی '' کالم اوپر پیش خدمت اشے ۔ کویا گری (7) کویا گری بتر علمِ نجوم ، علم جفر، علم رمل ، علم قیافہ ، دست شناسی (ہاتھ پلؤنچے) ، فالنامہ، علم اعداد انی دوسرے سفلی علما چی بنیادی اہمیت اشے۔ البتہ ہر کویا ہیجین واقف رہاؤنکاز بلون کائیں ضروری نائیں ۔ اکثر بازرات دستیاب کتابے پڑھون انی ’’نقش سلیمانی‘‘ اسلی کتابا تلان تعویذو انی نقش نقل کرون مانشے عامل کامل زاؤنچو دعویٰ کرتات۔ امچے ہاری جیشی ’’دِیوا‘‘ وئیلے کویا بلان زبردست مقام اشے تشی کس دوسرے ٹھاوار’’بنگالی‘‘ کویا بلان ایک وڑلی سند اسلا پرین تا سبب اکثر ایڈورٹائزمنٹ کرتلے کویا اخبارات و رسائل بتر’’ بنگالی بابا‘‘ بلون ضرور بروتات حالانکہ تئیں زیادہ کرون بنگالی رہا نائیت مگر مانسا الو کروچو ہو ایک ہتھکنڈہ اشے۔ کویا انی نمبرا چو کھیل: تھلے تعویذ انی نقش برؤنچات کائیں مخفف الفاظ( Short Forms)انی قرآنی آیات سبب اعداد (نمبرے) استعمال زاتا۔ جشی کہ بسم اللہ۔۔۔ سبب ۷۸۶ بروتات۔ ایتاں انگریزی حروف کوں ہیجے سبب مخفف کرون استعمال کرو لاگلاہا مثلاً لاری، ٹیمپو انی بسا اوپر KGN یا HKGN وڑلے وڑلے حرفین برؤن رھاتا۔ ہیزو مطلب خواجہ غریب نواز یا حضرت خواجہ غریب نواز زاؤن رھاتا مگر ذرا غور کراکہ علم اعداد چے اصول تحت حروفِ تہجی Alphabetsچی جیکونتی قیمت نمبرا چی صورتیت طے کرون گیلی اشے انی مختلف ناؤں انی آیتا سبب حروفا چی نمبرے جمع کرون ایک خاص عدد برؤن وتا ، تیزو دوسرو مطلب کوں زاؤں سکتا یعنے تعویذات استعمال زالی نمبرے دوبارہ الفاظ بتر تبدیل Decodeکروچے زالان یقیناً جملے دوسرے کوں زاؤں سکتا یعنے اگر KGN انی HKGN ایک غیر مسلم Full Form کرو چاہلان تو ہری کرشنا ، گنیش انی نارائن بلون کوں کرو سکتا تا سبب ذرا شی عقل استعمال کیلان نمبرا بنیاد کرون برولی تعویذے چی اصلیت انی افادیت اوپر کس سوالیہ نشان لاگتا۔ ترین تیجین مسائل حل زاتا بلون یقین کروچے کھیں سر صحیح اشے؟ کمپیوٹر کویا: کویاگری بطور پیشہ اپنؤتلے طبقہ چو مزاج انی ذہن و فکر کس الگ رہاتا مگر بعض وقتار نکی انی صاف ستھری امیج دھرؤتلے انی مضبوط عقیدہ چے مالک بلون اپلی شناخت دھرؤتلے کوں اچانک اپلی روش بدلون کویاگری ہاری رجوع زاتات تری پلتلا انی آئیکتلا وڑلی حیرانی زاتا۔ اشی کس چند ورسا فوڑے گانوات نکو کاروبار کرتے صحافت چے میدانات کوں رہاؤن اپلو مقام پیدا کیلو ایک نکو سماجی شعور دھرؤ تلو مانوس’’ کویا گری‘‘چو پیشہ اختیار کیلو تری ساماں حیرانی زالی انی ایک حلقہ طرفین تیکا ’’کمپیوٹر کویا‘‘بلون ناؤ دیؤن گیلے حالانکہ پرنٹنگ انی صحافت چی حد سر تیزو انی کمپیوٹرا چو رشتہ وھتو مگر ایتاں وڑلے وڑلے شہرات کویا گری کرتلے کمپیوٹرا چو استعمال باقاعدہ شروع کیلاہا۔ اسپرین ایک نوجوان ڈاڑھی میشو صفا چٹ ، پینٹ شرٹ گھالون ، چکنا زاؤن کویاگری شروع کیلو تری تیکا’’ ان شرٹ کویا‘‘بلون ناؤ عام زالے۔بیجی ایک کویا بھلی کم مدتے سبب اُبھر لو، تو کا زالانو خالی لمبےLemonہاڑوسانگتو وہتو ، تیکا ’’لمبو کویا‘‘ بلون ناؤ گھاٹلے۔ اشی کس مختلف موقعار ’’ فاتر کویا، موبائل کویا، انزن کویا ‘‘ وغیرہ چو سلسلہ عام زاتے رھالو۔ انزن کویا: کویاگری کروچا سبب جہالت یا درگاہ پرستی انی مخصوص حلقہ فکر سری وابستگی ضروری نائیں۔ تحریکی، تبلیغی، دعوتی، سلفی یا اصلاحی ادارہ سری وابستہ اسلی مانشے کوں یا وڑلے وڑلے بین الا قوامی شہرت یافتہ دارالعلوم مثلاً ندوہ انی دیوبند ٹکون فارغ عالم دین کوں اپلی صحیح واٹ اسرون، کویاگری چی روش اختیار کیلی مثالو امچے سامیں اشے۔ امچے گانوات ۔۔’’انزن لاؤنچے‘‘ (انجن) زمانہ قدیم ٹکون عام اشے۔ انجن بلان خاص عملیات ذریعان تیار کیلو کازل (کاجل) ، دھاکلے چیڈوانچے ڈولات لاؤن تیکاک وات ، موم بتی یا پانیا بتر پلؤں سانگوچے ۔ تیجے پاٹیر یا بگلا بیسلو کویا وظیفے انی عملیات شروع کیلان چیڈوا چمنیت یا واتی چے اُزواڑات عام نظرے سامیں دیخے ناتلی چیزو انی منظر دیختا بلون مشہور اشے تا سبب چوری زالان یا کونتیوں چیز نائیں زالان یا کونیوں کونا سری دھاؤن گیلان انزن لاؤن پلتے وھتے۔ چند ورسا فوڑے ایک دینی انی اسلامی تحریکے سری وابستہ نکو متحرک نوجوان بیستے بیستے اچانک کویا گری شروع کیلو انی اپون انزن لاؤنچات ماہر بلون کام کرو لاگلو۔ انزن لاؤں چاہتلے مانسا چے ہاتھات ایک کاغذا خانڈو دیؤن پاٹی ہارچان مانسا چے (یا چیڈواچے) ماتار مولے(کیل) خوسؤن ’’کا پلو؟ کا دیختا؟‘‘ بلون پوستو وھتو۔ تو مانوس یا چیڈو بھیؤن یا خواہ مخواہ کائیں تری بلان ہو کویا اپلے طرفین تیجی تاویل کرون حقیقت سانگلا پرین کرتو وھتو۔ہیجی ہی سا حرکتو کامیاب زالی انی ہو کویا جن ، آسیب انی شیطان دھانوڑؤنچات کامل واٹے بلون سگلے گاؤں اُپترون پڑلے وھتے۔ اپلی ہی حرکتین توحالانکہ عام مانسات بھلی تیز رفتاری سری مقبولیت حاصل کیلو مگر دینی انی اسلامی تحریکی حلقہ بتر تیزو وقار باقی رھالو نائیں۔ تشی کس چند مدتے بتر عوامی مقبولیت کوں عارضی ثابت زالی۔ ہی کویاگری چی آڑ بتر تیجی دوسری کارروائیا سلسلات مانسات شکوک و شبہات پیدا زاؤں لاگلے۔خصوصاً 93 ء چے فسادات مگ تیزو رول انی کردار مبینہ طورار ملت انی اجتماعی مفاد چے خلاف اشے بلون مانسا بتر زاپنے عام زالے۔ امچے علاقہ بتر انی سگلے گاؤں پرگاؤں ہر ٹھاوار تیجے بابت کائینو انی قصے آئیکوچات ایؤں لاگلے۔ ذاتی طورار تیجی گھریلو زندگی کوں انتشار انی اختلافات چو شکار زالی۔ آزکوں تو کویا ہیں کاروبار بتر واٹے ضرور لیکن تیزو فوڑلو وقار قائم رھالو نائیں انی تیجے کردار اوپر پڑلے شکوک و شبہات چے پردے ہٹون معاملہ صاف کائیں زالو نائیں۔ اسلم بابا: اشی کس انزن لاؤن غیبی چیزو سانگلتلا بتر ایک ماڈرن کویا حالانکہ امچے گاؤاں پوسون دھور دوسرے گانوات اپلو کاروبار دھماکہ دار انداز بتر شروع کیلو انی سادہ کاغذی مریضا چے آنگار دھرؤن خالی پیلی ایکسرے X-ray بلون سانگون’’ آپریشن ‘‘Surgery کروچو ناٹک کرو لاگلو۔ دھڑا دھڑ مانشے چاروں طرفان اسلم بابا چے دربارات حاضر ی دیؤں لاگلے۔ہیجت بیجی امچی مانشے کشی پاٹیر رھاتے؟ فوڑے’’ دودھ نانا‘‘ بلون درگاہ چو چکر ماروچا سبب جشی امچی مانشے ٹوٹون پڑلے وھتے، تیجے پوسون زیادہ تعداد بتر اسلم بابا چے دربارات وسو لاگلے۔ مانسا فائدہ زاؤو یا زا ناتون رھاؤ۔ ٹیمپو انی کاراچو کاروبار نکو سالو۔ مگ ہو اسلم بابا ڈھونگی انی نظربندی چے عملیات کرون مانسا بے وقوف کرتلو ایک پاکھنڈی بلون مشہور زالے۔ کئی مرتبہ پولیس کمپلینٹ زاؤن ہیکاک گرفتار کوں کرون گیلے۔ زاؤنچے باوجود تیزو سلسلہ کائیں رکلو نائیں انی دین و دنیا بھلی قریب سری ولخو چو دعویٰ کرتلی امچی مانشے کوں تیجین دھور زالے نائیں۔ ڈاکٹر کویا: ہی اسلم بابا چی’’ ڈاکٹری کرامتو‘‘ انی تیجین حاصل زاؤنچی شہرت انی دولت پلؤن مزید دوسری مانسا لالچ پیدا زاؤنچے فطری وھتے۔کھیکا کا پوسلان عالمی سطح اوپر کوں اسلے چمتکار کرتلے بھلی زانی مشہور زالاہا لیکن تعجب ہیں زاپنار زاتا کہ صاف ستھرا دینی مزاج دھرؤتلے کوں محض دولت انی شہرت سبب اپلا اپون اسلے ڈھونگی انی پاکھنڈی مانسا چی فہرست بتر شامل کروچات زرا برابر جھجھک محسوس کرینائیت۔ مثلاًسلفی یا اہل حدیث بلان ہر کام قرآن و سنت چے معیار اوپر کس پرکھوچے انی تیجے پوسون ہٹون کونتیوں دلیل یا فعل تینچے کڑے کائیں حقیقت انی اعتبار دھروے نائیں بلون تئیں دعویٰ کرتات انی ہیں کائیں غلط زاپنے کوں نھوئیں۔ ہر سنی مسلمان ہیزو قائل رھاتا انی عامل زاؤنچی کوشش کرتا انی کروکاز کس لیکن اہل حدیث یا سلفی مانشے اپلے مسلک سلسلات بعض وقتار ایٹلی شدت اختیار کرتات کہ ہیجین کس بیجی نوے مسائل اوبے رہاتا۔ خیر تو ایک الگ موضوع اشے انی فی الحال تیجیر بحث مقصود نائیں۔ اصل زاپنے کا بلان امچے گانوات سلفی یا اہل حدیث بطور تحریک حالیہ چند ورسات کس منظم زالی۔ ہیجے ابتدائی دور بتر یعنے آز ٹکون دھا بارہ ورسا فوڑے گانوات رمضان ماسات تراویح چی آٹھ انی ویس رکعتو انی ٹوپی ماتار گھالون یا گھالناتون ناواز پڑھوچے اختلافات مذگتیاں کڑے پوسٹر بازی چی شکل اختیار کیلے۔ تیجے پاٹیر امچے پڑوسی گاؤانچون ایک نوجوان وڑلو سرگرم وھتو انی ہیں معاملات بنیادی کردار ادا کرتووھتو۔ سلفیت چو کٹر حامی انی رضا کار زاؤن ابھرلو ہو نوجوان اچانک کویا گری اختیار کیلو ۔آز اپلا اپون ’’قرآنی ایکسرے چو ماہر‘‘ بلتا انی اپلے ناوا سری’’ ڈاکٹر‘‘ برؤتا۔ ایک عام کویا کروچی ساوس کامے ہو کوں کرتا۔ کافی حد سر ہو کویا مقبول کوں واٹے مگر افسوس کہ تیجی سلفیت انی سلفی تحریک سری وابستگی بالآخر ’’کویا گری‘‘ چی نذر زالی انی اصلاح معاشرہ چی جدوجہد بتر کاما پڑو پرین ایک نکو نوجوان ضائع زالو انی آز خود ایک معاشرتی مسئلہ چو سبب زاؤن بیسلاٹے۔ (کویا گری چے مزید چند نوے نوے انداز۔۔۔۔۔آئندہ قسط بتر۔۔۔)