پنچاد ائیکو سرکی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔کویا گری - 6

03:10PM Fri 28 Dec, 2007

پنچاد ائیکو سرکی از : ڈاکٹر محمد حنیف شباب گاویں حالات انی مسائل اوپر اصلاحی نقطہ نظرین برولو معروف قلمکار محمد حنیف شباب صاحبانچومضمون بھٹکلیس ڈاٹ کام چے ''پنچاد ائیکو سرکی '' کالم اوپر پیش خدمت اشے ۔ کویا گری (6) آنگات شیطان انی جن ایؤن ساوس سانگتا بلون ناٹک کرتلے کویا چی درجنوں کائینیو میں ائیکوں سکتا انی تمکا کوں بھلی سا کلون رہائیت ۔ حالیہ ایک واقعہ ہاری میں اشارہ کرتا ۔   جڈگا آنگات ایتا: امچو ایک جانکار انی قریبی نوجوان واٹے۔ بچپن ٹکون کس ایک نمبر بنڈل باز انی وڑلو فریبی انی وڑلو ماتار ہاتھ زاؤن رھاتا۔ اوبو الف کائیں شیکلو نائیں۔ کون کونا چے نکے کاما وقتار ’’ زور کا جھٹکا دھیرے سے لگے ‘‘ بلون ہاتھ دیؤن وسوچے تیجی فطرت اشے مثلاً سگلے پرنات برابر کام دھام کرون ہاتھا پڑہاتھ دیؤن ساماں سری شریک رھاتلو مگر سوستا جیؤنا دیسا بوکڑا ماس یا کوکڑیو ہاڑو بلون تیجے ہاتھات دوڑ دیؤن فیٹولے تری واٹ لگلی بلون ولخوچے۔ کھیکا کا پوسلان تو روپئے گھینون اشی غائب زاتلوکہ ورس چھ ماس سر خبر مات میلو چے ممکن نائیں۔ اسلو مانوس ہفتہ ایک دون مرتبہ اپلے آنگات جڈکا ایتا بلون محفل جمؤں لاگلو انی دھڑا دھڑ مانشے تیجے گھرا کڑے کارے انی موٹرے گھینون لائن لاؤں شروع کیلے۔ فوڑے پاٹیر چیلے ، رکھوالے انی خدمتگارتیار زالے۔ راتبو کروچے، کوڑیو اُترؤنچے زور زالے۔ تامڑا چی ریل پیل پوسو ناخا۔کاروبار زور عروج اوپر پاؤلو۔آز گوا تری فاؤنسئی بینگلور، پرواں ممبئی تری ارواں چنئی۔ کویا ایک منٹے چی فرصت نائیں۔ برہمچاری جڈگا: چونکہ ماکا تیجی اوقات کلتی وھتی ، میں تیکا اپؤن تاپؤلوکہ آخر تو ہو کا ناٹک شروع کیلاتے؟ تو بلو ’’ بھاؤ! میں قسم خاؤن سانگتا ہو ناٹک نھوئیں۔ در اصل بیلکے چے ایک ویران دیوستانا بگلا اچانک موجیر جڈگا چو حملہ زالو انی تو جڈگا موجے آنگات ایؤن مانسا چے مسائل حل کرتا۔ تیں وقتار ماکا کائیں ولخو پڑ نائیں انی اہم زاپنے کا بلان ہو جڈگا آنگات ایؤں شروع کیلو وقت ٹکون میں ابولئے ہاری غلط نیتین پلؤنچے تری سوڑ، خود مھیلئے بگلا وسو سکے نائیں۔ آز پانچ چھ ماسا چی گھڑ زالی میں مھیلئے بگلا آرام پاوے ناتون ۔ امچے ہاترنے کس بینے زالاہا‘‘ کوسکے سری دھاؤنلو: تیجے مگ تو اپون انجام دیلے چند اہم ’’کارنامہ‘‘ انی تیجے عوض بتر کون بھنگار انی پونے (گنی) دیلے انی کون کیٹلی روپئے دیلے بلون سانگتے اپلی کویا گری چے چمتکارا چی بھلی سا تفصیلات پیش کیلو انی موجے کوں مسائل حل کروچے زالان اپون حل کرتا بلون ماکا لالچ یا۔۔آفر دیؤن گیلو۔ ماکا تو ’’ برہمچاری‘‘ پرین رہاؤنکاز پڑتا بللے زاپنے کائیں ہضم زالے نائیں۔ کھیکا کا پوسلان ، تیجے گھرے تیجی خدمتگار چند ابولیو کس واٹیت بلوچی ماکا خبر وھتی۔ اتفاق پلا کہ موجے سری اپلی غیر جنسی زندگے چی قسم خاؤن گیلے پندرہ دیسا بتر کس خبر آئیلی کہ تو کویا اپلی مھیلی چڈواں سوڑون اپلی خدمتگار ایک ابولئے چی کم عمر دھوئے کس گھینون فرار زالو۔ تیجے مگ تی کم عمر کوسکے سری پرنے کیلو بلوچی خبر آئیلی۔ چند ماسا مگ پلان بیجی نوان گاوانت ایؤن اپلو کاروبار شروع کیلو۔ نوی ابولی تیار: تیجے مگ ایک ورسا بتر ایک ہاری تی کوسکی ہیجے ظلم و ستم پوسون تنگ ایؤن تیجین الگ زالی انی طلاق چو مطالبہ کرتے واٹے ، دوسرے ہاری ، تیزو نوؤ سلسلہ شروع زاؤن اشے۔ چند ماسا فوڑے ایک امولو موجے کڑے آئیلو انی بلو ۔۔۔’’ بھاؤ، ماکا جوان دھو واٹے انی دھاکلی چڈویں کوں واٹیت لیکن موجی مھیلی ماکا سوڑون ہیں کویا چے پاٹیر پڑون واٹے۔ ماکا اپلے بگلا یا گھرے سر ایؤں دے نائیں۔ گھر میں باندھلو انی ماکا کس گھرا پوسون بھائر گھاٹلی ٹے۔ ہو کویا تی کا اپلے قبضہ بتر گھیٹلا ٹے۔ کائیں تری کرون تو موجی مھیلئے ہیں کویا چے پھندہ پوسون آزاد کرون دے‘‘ تیں مانسا میں مناسب مشورہ دیؤن فیٹؤلو مگر تعجب کا بلان بھری پری کالونیت دن دھاڑے ہیں سلسلے چالتا انی امیں ساوس برداشت کرتاؤں تری آخر امچی کا مجبوری اشے؟! ایک بابا چے زاپنے: ہیں کوسکیو انی کون کونا چی مھیلیو کویا پاٹیر پڑون خاندانی زندگی برباد زاؤنچے سلسلات ماکا ایک ’’بابا‘‘ چو اٹؤ پڑتا۔ بابا مرون اپلے ربا جواب دیلو۔ امچی مانشے کوں تیجے کڑے وتے وھتے مگر تیجے بھلی گراہک بلان طوائف یعنے بدکار ابولیو کس وھتی۔ تو تعویذ وغیرہ دیؤنچے علاوہ مردانگی یا جنسی قوت بڑھؤنچی وستے کوں بازرا ٹکون ہاڑون دیتو وھتو انی مانشے تیکا کس وڑلو حکیم بلون ولختے وھتے۔ امچے سامیلے زاپنے کہ گھؤ، چڈویں انی گھر دار سوڑون کئی ابولیو تیجے دربارات ایؤن بیستی وھتی۔ تیجے پائیں دبؤنچے انی دوسری خدمت کروچے وڑلے ثوابا چے کام بلون ولختی وھتی۔ امولے کوں ایؤن بیستے وھتے۔ ایک مرتبہ ایک امولو بلوکہ بابا ! موجی مھیلی موجی زاپنی آئیکے نائیں، بھلی نافرمانی کرتا۔ کائیں تری علاج کرا۔ تیں وقتار بابا تیکا دیلو جواب ایتاں کوں اٹؤ پڑتا۔ ممبئی چی بھاشیت( حسب عادت) ایک گالی سون بابا بلو ’’ سالا تم۔۔۔تم کو ایسی گولی کھلاؤں گا کہ دوسرے دن تیری بیوی تجھ کو بھول کر مجھے (بابا کو) ڈھونڈنے نکلے گی۔ ‘‘ سانگو چو مطلب کا بلان ابولیو گھوا پوسون بیزار زاؤن بابا انی کویا چے قبضہ بتر وسوچات منتر انی جادو چے علاوہ دوسرو سبب کوں رھاتا انی بھٹکلے زالو ہو کائیں ایک انی تنہا واقعہ نھوئیں۔ اسلے کئی واقعات چی گواہی دیؤنچے موجے سبب کائیں مشکل نائیں انی شاید تمچے سبب کوں مشکل زاؤنچے نائیں۔ برکتے چی تعویذو: کتاباچی آنگڑیات انی فٹ پاتھ اوپر درجنوں قسماچی ’’ دوکان و مکان کی برکت کیلئے‘‘ بلون پرنٹیڈ تعویذو انی طغرے ملتا۔ علاوہ اسلی تعویذو گاوین گاوں گھون، فیری کرون فروخت کرتلی مانشے کوں واٹیت انی تینچے کڑے خریدکرون گھرات انی آنگڑیات ہی hangingsلٹکؤن برکتے چو انتظار کرتلے کوں واٹیت۔ قرآنی سورتو یقینا برکتے چو باعث زاؤں سکتا مگر عمل ناتون صرف درودیوار چو نقش کرون دھرؤلان اللہ کشی خوش زاتلو؟ انی اللہ خوش زاناتلان کھینچی برکت انی کسلی نعمت؟ مزید ازمؤنچے زاپنے کا بلان صرف اسلی تعویذو اپلے بگلا دھرؤنچان برکت زاتی ترین ہی تعویذا چو ڈھیر اپلے خاندار مارون گلی گلی فیری کرتلومانوس سامان وڑلو ساؤکار زاتو انی تیجی وڑلی وڑلی آنگڈیورھاتی لیکن امیں پلتاؤں کہ تیجی زندگی، غربت انی فاقہ کشی چی مثال زاؤن رھاتا۔ زاؤنچے باوجود مانشے تیجے کڑے کاروبارات تعویذو ضرور خرید کرتات! زیراکس کویا: کویا گری انی’’ چھا چھو‘‘ کرتلے اگر جاہل واٹیت تری خالی گیٹو گھالون یا دوسرا ہاتھین تانبا copper چے پترا اوپر نقش انی اعداد numbersبرؤن دیؤنچے عام اشے مگر پڑھلے شیکھلے، قادری، چشتی، عامل کامل، ماہرِ عملیات، حافظ، قاری وغیرہ القاب انی خطابات سری اپلی ناؤے برؤتلے کویا کوں کروچی حرکتو پلان تعجب زاتا۔ وڑلے وڑلے شہرات مذگتیاں چے امام انی خطیب منصب امامت چو فائدہ اخلتے اپلے اپلے حجرہ بتر ہو کاروبار چالؤنچے عام اشے ۔ہلو ہلو ہی روش امچے گاوانت کوں شروع زالے آثار صاف دیختے اشے انی بعض ایک معاملات ثابت کوں زالاہا۔ بہر حال امچو ایک دوست امکا ایک وڑلے قاری انی حافظ امام صاحباں کڑے ملاقات سبب وھیلو۔ ناواز زالے برابر معتقدین چو ایک ہجوم تینچے حجرہ کڑے اپلی اپلی باری چو انتظار کرو اوبے رھالو۔امچو دوست تینچو خاص الخاص زاؤنچان تیزو رسوخ وھتو تا سبب امکاک دکن انٹری ملی۔ ’حضرتا‘ چی تعویذ آنگڈی دھرولو وقت ٹکون اپلو کاروبار بھلی چمکلو بلون امچے دوستا گمان وھتو۔تو امچے سبب کوں ایک تعویذ بطور خاص حضرتا کڑچان کاڑون دیلو۔ تیجے دل دھرؤنچا سبب میں تعویذ گھیٹلو مگر گھرے ایؤن اُسؤن پلان تعویذ بتر چند الفاظ انی اعداد ضرور وھتے مگر موجے سبب بلون ہاتھین برولے نھوئیں بلکہ’’ زیراکس کاپی ‘‘وھتی یعنے امام صاحبا ہر ایکلا سبب تعویذ برؤنچی فرصت نائیں انی ڈیمانڈ بھلی اشے تری ماڈرن سہولتے چو فائدہ اخلتے درجنا حسبین تعویذو زیراکس کرون دھرؤلے انی مانساچی اندھی عقیدت امام صاحبانچی عظمتے چو باعث زالی۔ حالانکہ پورنے کویا سامیوں تعویذ برؤنچے زالان خاص وقت، گھڑی انی ساعت زاؤنکاز انی زعفران چے پانیات برؤنکاز بلون بلتے وھتے۔ایتاں تیٹلے سا کرتے بیسو کونا ٹائم اشے؟ (کویا انی نمبرا چو کھیل۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ آئندہ قسط بتر)