اسکولات داخلہ چو موسم ۔ 3

07:31AM Sat 6 Jun, 2009

گاویں حالات انی امچے مسائل اوپر اصلاحی نقطہ نظرین امچے مشہور و معروف قلمکار ڈاکٹر محمد حنیف شباب صاحبانچو ہو مضمون بھٹکلیس ڈاٹ کام چے ''پنچاد ائیکو سرکی '' کالم اوپر پیش خدمت اشے ، اپلے احساسات و تاثرات خال دیلّے ای میل ایڈریس ور فیٹؤنچے ۔ از : ڈاکٹر محمد حنیف شباب اسکولات داخلہ چو موسم تیسری انی آخری قسط اسکول بلّان چڈواں چی تعلیم کس نھوئیں بلکہ تینچی ہرقسماچی تربیت چو کوں مرکز اشےانی خاص کرون دھاکلی دھاکلی معصوم چڈواں سبب بچپنا چو دور انتہائی اہم رہاتا۔ہیں زمانات یعنی بچپنات تینچے ذہن انی دلار جیکونتی چیزو نقش زاتا، تیجے اثرات زندگی بھر رہاتا تاسبب تینکا نکو تعلیمی انی معاشرتی ماحول فراہم کرو چے لازمی اشے۔مشکل کا زالی شے کا پوسلان امیں اسکولات داخل کروچا سبب صرف تنگا چو تعلیمی ماحول انی معیار پلتاؤں۔ تنگا چے مذہبی انی معاشرتی ماحول سری امکاک کائیں سرو کار ناتلّا پرین کس داخڑتا۔ ہو کونتو دینی مزاج ؟ : امچو سگلو معاشرہ دینی مزاج انی دینی شناخت سبب معروف اسلّو انی امیں خود ہیزو اظہار کروچات پاٹیر رہا ناؤں، مگر ہی موجودہ صورتحال آخر کونتی جھلک پیش کرتا؟ نکّے نکّے خانداناچی انی سایاں تلی، مذگتیا لاگون اسلّی گھرا چی دھاکلی دھاکلی معصوم چڈویں کانوینٹات وسوچے پلون تعجب داخڑتا, اطلاعات مطابق ہیں ورسا چڈواں چے ایڈمیشن سبب مانشے فالا ناواز زالّے برابر وسون کانوینٹا کڑے لائن لاوتے وہتے ,ایشی محسوس زاتا کہ جیشی سود چی حرمت پوسون امیں بے پرواہ زالاہا،تیشی کس ہو معاملہ اشے, امچیت ہیجین درپیش خطرات چو احساس باقی رہالو نائی انی ہیجین زاؤنچے خسارہ چو اندازہ کوں کرو امیں تیار ناؤں,صرف دنیاوی برتری، رتبہ انی معیار امچے سامّیں اشے, دینی پہلو امچے گھر چی باندی پرین, تیں سا امیں پلؤن گھیٹلان سئی بلوچو امچو خیال، دنیا شیکھوچا سبب انی دنیا چی دوڑ بتر امیں فوڑے رہاؤنچے ضروری بلون ولخون دینے سلسلات زاؤنچے خسارہ پوسون بے فکر رہاؤنچے یقیناً امچے دینی مزاج سری ہم آہنگ زانائیں۔ سامّان زیادہ مسلمان طلبہ : امیں امچی چڈواں گھرے دینی تعلیم دیتلاؤں ، شبینہ مدارس یا گھرے دینی ٹیوشن دیتلے علماء چو سہارا گھینتلاؤں بلون وڑلی بے فکری بلکہ تفاخر سری اپلی چڈواں مشنری اسکولات داخل کرتلی مانشے ہیں اٹو اسرتات کہ اسکولاچے زمانات چڈویں اپلے سگلے دیساچے اوقات گھرا پوسون زیادہ اسکولات کس گزرؤتات۔ تنگا تینچے اساتذہ انی تنچے ساتھی طلبہ چو جیکونتو تاثر تینچے ذہنار مرتب زاتاتیزو ازالہ زندگی بھر زاؤنچے مشکل اشے تا سبب کانونیٹات فیٹؤنچاسبب جیکونتے بہانے امیں تلاش کرتاؤں، تیں صرف دلاک زھوٹی تسلّی دیؤنچے سوائے کائیں نائیں، امچے اسکولا چو معیار تعلیم نکّو نائیں، ٹیچرے نکّی نائیں انی تیں نائیں ہیں نائیں بلون بے دھڑک کانوینٹات داخل کرتے وسوچو نتیجہ آز کا زالاہا کا پوسلان ایک ہاری ملّی انی دینی تقاضہ پوراکرو انی نوی نسل چی ممکنہ حد سر تعلیم و تربیت چو اہتمام کروچا سبب قائم زالّی اسکولے نقصان انی خسارہ چے بوجھ تلے دبون اپلو وجود کس خطرہ بتر محسوس کرتے واٹیت، دوسرے ہاری کانوینٹ امچے تعاون چی بنیاد اوپر روزبروز ترقی چے منازل طے کرتے وتا،ایک مصدقہ اطلاع مطابق آزکانوینٹات ایک ہزار چڈواں بتر کرسچین طلبہ پناس ساٹھ چے آس پاس واٹیت تری دیگر غیر مسلم شیں دیڑھ شیں واٹیت، ہیزو مطلب صاف اشے کہ مسلم طلبہ سامّان زیادہ یعنی تقریباً ایک ہزارات ساڑھے سات شیں واٹیت۔ آخرہو کونتو مذاق؟ : اپلی زندگیت صرف کتاب و سنّت چے علاوہ کونتیو ں امام، کونتیوں بزرگ انی کونتیوں مجدد چو قول و عمل پیمانہ انی معیار نھوئیں بلتلے گروپا سرین منسلک اسلّی مانشے کوں کسلی کسلی حماقت کرتات بلون امؤنچے زالان ہی مثال کافی اشے،دون ایک ہفتہ فوڑے کانوینٹات طلبہ چے داخلہ سلسلات میں اپلے ساتھیاں سری ایک مسئلہ اوپر سخت اختلاف چی روش اختیار کیلو وہتو،معاملہ بھلّی قریبی ساتھی چو وہتو، زاؤنچے باوجود اپلے ضمیر چی آواز اوپر اصولی اختلاف کروچے ضروری وہتے تا سبب میں آمنے سامنے زالو،بقول عطاء الرحمن عطاؔ مرحوم فرض کی راہ سے روکے نہ کہیں رشتۂ خوں گود والوں سے لڑو ، گود کے پالوں سے لڑو ہیں موقعار موزو ایک ساتھی اشارہ کرتے سانگلو کہ توجے ایک قریبی پروفیسراپون خود انجمنات پڑھؤنچے باوجود ہیجان فوڑے اپلی چڈواں کانوینٹات داخل کیلے وہتے، ایتاں تئیں اپلے ایک عزیز طالب علماچے چڈوا کوں اپون خود وھرون کانوینٹات داخل کیلاہا، حالانکہ گھرات ذمہ دار مانسا کانوینٹات گھالو چے بالکل پسند نھوتے، تو جے تیں دوست پروفیسرا کڑے ہیں زاپنے توپوسون پلے بلون سانگلو،تیجے مگ موقع پلون میں پروفیسر صاحباں کڑے صورتحال پوسلو انی تئیں جیکونتو جواب دیلے تیں آئیکون ماکاسخت حیرت زالی کہ مانشے دینے ناوار دینے سری کا اسلو کوں مذاق کرو سکتات۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ہی کونتی سوچ؟ : پروفیسر صاحب سانگلے کہ تو اپلو شاگرد خلیجی ملکات واٹے انی اہل حدیث یا سلفی فکرے چو کٹر حامی واٹے، تا سبب ہنگاک امچے اسکولات یا ادارہ بتر شیکھؤن وسوچے دینیات چونصاب تیکا بالکل پسند نائیں بلکہ تو ہیکاک ’’دینیات‘‘ مانو کس تیار نائیں ۔۔۔ میں بلّو: تری کانوینٹات کا''صحیح دینیات'' چو کورس پڑھوؤن وتا؟ تئیں جواب دیلے کہ: تو کوسکو کائیوں آئیکو کس تیار نھوتو،دینیات شیکھؤنچو اپون دوسرو انتظام کرتلو بلون مائیں باپا سری وڑلی سخت حجت کیلو، کونتیوں صورتیت اپون مسلم مینجمنٹ اسلّے اسکولات اپلے چڈوا داخل کرو چے نائیں بلون ہنگامہ آرائی اوپر آمادہ زالو وہتو انی تینچی گھریلو زندگی وڑلے سخت انی کٹھن مرحلہ بتر داخل زالی وہتی تا سبب تو موجے ذریعان وڑلی مشکلین کانوینٹات داخلہ گھینوچات کامیاب زالو، میں پروفیسر صاحبانک سانگلو کہ تمیں اپلو فرض منصبی یعنی اپلے شاگردا چی صحیح رہنمائی کروچات ناکام رہالے، تمیں ایشی کر وچے نھوتے۔۔۔مگر قارئین کرام ! کا تمیں ہیکا ایک افسوسناک صورتحال بلوچے نائیت؟ یعنی مسلمانا چے اسکولا چو دینی نصاب مسلمانا کس شیکھؤں پرین نائیں۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ تاسبب کرستاما چے اسکولا ت گھالو چے ضروری۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔انی ایٹلے کرون انی اسلی سوچ دھرؤن کوں امیں دینی مزاج چو دعویٰ کروچے کھیں سر صحیح اشے؟ دون طالب علم : چند دیسا فوڑے ہائی وے اوپر دون طالب علم لفٹ مانگلے، فانگرے یونیفارم بتر رہاؤنچان کونتے اسکولا چے بلون ولخو ذرا مشکل زالی، گاڑی اوپر بیسؤلا مگ میں تنچے سرین زاپو چی واٹ کاڑتے پوسلو کہ تمیں کونتے اسکولات پڑھتات؟ دوگیوں ایک سری جواب دیلے کہ تئیں کانوینٹات پڑھتات، ایکلو پانچویں انی ایکلو چھٹی کلاساچو طالب علم ، میں بلّو: تو کرستاما چو اسکول تری ، تمکا تنگا پڑھو شیکھو وسو چا سبب کائیں بیزار زانائیں انی امچے مسلماناچے اسکولات وسوچے من زانائیں کا بلون پوسلو،تیجے تلو وڑلو چڈو جواب دیلو:تیں کا؟ تنگا پڑھو گیلان سا کا زاتا بلون؟ میں بلّو: اچھا کائیں زانائیں تری ماکا تمیں سانگا کہ تمچے اسکولات تمکا اللہ بلو شیکھوتات؟تئیں بلّے نائیں۔ تمکا ناواز پڑھو شیکھوتات؟ تئیں بلّے نائیں۔ سلام کرو شیکھوتات؟ تئیں بلّے نائیں۔ میں پوسلو تمکا گڈمارننگ ، اوہ مائی لارڈ، ہولی فادر انی ہولی سن وغیرہ بلوکلتا نھوئیں؟ تئیں بلّے وھئی ۔میں بلّو : چلو تمیں ایتاں موجی گاڑی اوپر بیستنین کونتی دعا پڑھلے بلون سانگا؟ تئیں بلّے امکا دعا کلینائیں۔ میں پوسلو کا تمکا آرام پاؤتنین، دودھ پیتنین انی شیت جیونتنین پڑھو چی دعائیں کلتا؟ تئیں بلّے نائیں۔ دھاکلے چڈوا چو احساس : ہیں آئیکون میں بلّو کہ پلا امچے مسلماناچے اسکولات وشے ناتلان امیں کیٹلے محروم رہاتاؤں۔ تمیں ایتاں پانچویں انی چھٹی کلاسات پڑھتات انی تمکا ہی دھاکلی دھاکلی دعائیں کوں کلینائیں اور سلام دعا کروچو ماحول کوں تمکا ملنائیں۔ امچے مسلمانا چے اسکولات کے جی انی پہلی دوسری کلاسات پڑھتلی چڈواںہی ساوس دعائیں ازبر رہاتا۔ تینچی جیبیر اسکولات کوں اللہ رسولاچے ناؤں انی سلام دعا رہاتا۔ایٹلے آئیکتا سر تیجے تلو دھاکلو کوسکوبلّو، میں باپا کڑے کانوینٹات وشے نائیں سانگلو وہتو، کیٹلو ضد کیلانوں ماں ماں باپا آئیکلے نائیں۔وڑلو کوسکو تائید کیلو، وھئی ہو وشے نائیں کس بلون بیسلو وہتو مگر والدین زبردستی فیٹولّے۔ بیجی تو چڈو وڑلے جوش انی جذبہ سری سانگلو، ان شا ء اللہ ایونچے ورسا میں کا کیلانوں کانوینٹات وسوچے نائیں۔ فاؤنسئی اللہ جواب دیونکاز : تیں دھاکلے شی چڈوا چو جذبہ پلون واقعی موجے دلار رقت طاری زالی۔ اللہ تے چڈوا نیک ہدایت دیؤ انی تیجے علم انی زندگیت برکت دیؤ مگر ایک سوال امیں کوں ازمؤنچو اشے کہ امچی ہی اولاد جیکونا امیں نصرانی مبلغین چے زیر تربیت سوڑلاہا ، جے کونا صرف دنیا حاصل کروچا سبب دینی انی ملی تربیت گاہ پوسون دور دھرؤلاہا، تینچی دینی حمیت انی تینچو ملّی شعور ختم کرؤنچی سازش بتر امیں خود شامل زالاہا۔۔۔فاؤنسئی اللہ چے دربارات امچی ہی کس اولاد اپلی تمام غیر ملّی روش انی لغزش سبب امکا کس مورد الزام ٹھہرؤتلی (انی یقیناً ٹھہرؤتلی )تری تیں محشرا چے میدانات اللہ چے جلال انی غضب چو امیں کیشی سامنا کرتلے انی کا جواب دیتلے؟اگر ہیزو جواب کونا کڑے اشے تری ماکا ضرور فیٹوا۔ (مزید پنچادو۔۔۔۔۔آئندہ) مضمون نگار چی رائے سری ادارہ متفق رھاؤنچے ضروری ناہی ، (ادارہ)