پنچاد ائیکو سرکی ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ علما ء کھیکا زاپے نائیت؟۔۔۔۔ - 3

09:41AM Wed 23 Jun, 2010

گاویں حالات انی امچے مسائل اوپر اصلاحی نقطہ نظرین امچے مشہور و معروف قلمکار ڈاکٹر محمد حنیف شباب صاحبانچو ہو مضمون بھٹکلیس ڈاٹ کام چے ''پنچاد ائیکو سرکی '' کالم اوپر پیش خدمت اشے ، اپلے احساسات و تاثرات خال برؤنچے ۔ ڈاکٹر محمد حنیف شباب علما ء کھیکا زاپے نائیت؟ تیسری انی آخری قسط سود یا بڈی انی چیخلا چے تامڑا پاٹیر دھاؤنتلے انی سودی کاروبار ان ساؤکارے زاؤنچی کوشیشیت برباد زالّی مانسا چی امچے سماج بتر تعداد دیسان دیس بڑھتے وتا ، جیشی کہ میں فوڑے کس سانگلو کہ افسوس ہیں زاپنا چو اشے کہ ہی مانشے سماج بتر رتبہ انی وقار حاصل کروچات کوں کامیاب واٹیت ۔ اسلے مکار کوں واٹیت : بعض حرص و ہوس چے پجاری اپلو اثر و رسوخ استعمال کرون سودی بنکا ٹکون قرضہ گھینوں ماہانہ وڑلی شرح سود اوپر دوسراک قرضہ دیتے واٹیت ، اپلے عیش و آرام سبب مانوس کیدے وڑلے جنجال بتر پڑتا بلون ولخوچا سبب ہی مثال کافی اشے کہ امچے معاشرہ بتر مانساک سودی لعنت پوسون ورؤنچا سبب اپلی بساط بھر کوشش کرتے اسلامی غیر سودی نظام ور ایک سوسائٹی قائم کرون گیلی اشے ، ہی سوسائٹی اللہ فضلان وڑلے کامیاب پیمانہ اوپر اپلی خدمات انجام دیتے واٹےلیکن مبینہ طورار بعض مانشے ہنگا ٹکون کوں غیر سودی قرضہ گھینون دوسراک ہاتھ اُسنے بلون بڈی اوپر قرضہ دیلّی روایت کوں اشے ، آخر اسلی مکار انی مہاجنی ذہنیت چی مانساچو آخرت بترانجام کا زاتلو بلون ولخوچے کائیں مشکل نائیں ۔ میٹر بڈّی : ہو جیکونتو بنکا چی سالانہ بڈی پوسون ''کم مدتے سبب زیادہ ماہانہ بڈی'' اوپر قرضہ دیون مانسا چے رخت پیونچوسلسلہ اشے ہیکاک ''میٹر بڈی'' بلتات ، یعنی ٹیکسی ایک ڈائی چالو زالا مگ میٹر کیشی ہر پل بڑھتے وتا ، تیشی کس ہی بڈی بڑھتے وسوچے انی ہیجیت برباد زاؤنچے دھاکلے موکلے بیپاری انی مجبوری تحت کونتیوں اہم ضرورت یعنی دھوئے چے پرنے، یا گھرا چی ریپیری یا بیجی خوشحالی چی امید بتر اپلے چڈوا گلفات فیٹوں ویزا سبب قرضہ گھیٹلّی غریب انی نادار مانشےانی امچے سامّیں نکّی نکّی مانشے برباد زالّی مثالو موجود اشے، تا سبب شاعر مشرق علامہ اقبال بلّے ہوتے کہ ''سود ایک کا لاکھوں کے لیے مرگ مفاجات !'' بیانات زاتا ...مگر ! : ایک زاپنے اشے کہ سود چی حرمت انی تیجے عذابا متعلق علمائے کرام چے خطبے انی بیانات زاتے رہاتا لیکن محسوس زاتاکہ دوسرے موضوعات اوپر جے قسمان متواتر خطبے ، دروس انی بیانات زاتا ، تیٹلے سود چی حرمت چے عنوان اوپر زانائیں انی سودی کاروبار بتر کونتیوں قسمان ملوث اسلّی مانساک احساس زاؤں پرین علماء انی ذمہ دارانِ قوم چو عملی رویہ رہا نائیں ، پہلی صف بتر تکبیر اولیٰ سری ہر ایک ناوزے مذگتی حاضر رہاتلی کئی ایک مانشے اسلی میٹر بڈی وڑلے پیمانہ ورچالؤتے واٹیت انی علمائے کرام چی قربت انی تینچی محفلات اٹھوچی بیسوچی ''سعادت'' کوں حاصل کرتے واٹیت ، تا سبب ایشی محسوس زاتا کہ اگر امچے علمائے کرام ذرا شی سنجیدگی سری تینچیر توجہ دیلان انی ہی خبیث کمائی پوسون ورؤنچی کوشش کیلان ضرور نکّے نتائج سامّیں ایؤں سکتا ۔ ادارہ بتر پابندی : افسوس ہیں زاپنا چو زاتا کہ امچو ایٹلی نکو معاشرہ انی علمائے کرام چو ایٹلو اثر و رسوخ رہاؤنچے باوجود بشمول سودی لین دین ، دیگرناجائز کاروبارانی حرام کمائی بترملوث اسلّی مانساک جماعت انی ادارہ پوسون دور دھرؤنچے انی دستوری طورار پابندی لاؤنچا بابت کونتوں اقدام فوڑے ٹکون کرون گیلو نائیں انی نتیجہ ہو اشے کہ سودی کاروبار بتر ملوث اسلّی مانشے مرکزی ادارہ بتر یا مقامی جماعتو انی مذگتانچی کمیٹیاں بتر شامل رہالّے عواماک کللّے زاپنے اشے ، صرف ایک مرکزی ادارہ بتر چند ورسا فوڑے جیتاں ایک فعال ٹیمے چے ہاتھات باگ ڈور وہتی ، تیتاں تئیں دستوری ترمیم ہاڑون اسلی مانسار پابندی لاؤلے وہتے ، تیجین ایک حد سر تیں ادارہ بتر پابندی اشے ، دیگربیجی ایک مرکزی ادارہ چے دستور بتر ترمیم زاؤنکاز بلون عوامی میمورنڈم گیلاہا بلوچی خبر اشے ، تیزو انجام کا زاتلو بلون کلے نائیں ۔ امچو سودی بنک : دراصل ہیں موضوع اوپر موجودہ مضامین چو بنیادی سبب کس ''امچو سودی بنک'' اشے ، موجے خیلات کیتاوں ہیں زاپنے گیلے نائیں کہ دین چی بنیاد سری جڑون اسلّے انی شریعت چی پابندی خاص کرون حرام و حلال سلسلات واضح شعور دھرتلے امچے اکابرین''سودی بنک''قائم کروچی پہل کھیکا کیلے؟ ہیں زاپنے امچی سوچ انی زندگے سری میل کس خا نائیں ، اللہ انی اللہ چے رسولا خلاف جنگے چو گمان کوں امیں کرتلے بلوچی گنجائش ناتلّے ٹھاوار ایک سودی بنک قائم کرون وتلو ، تیکاک ''امچو بنک'' بلون فخریہ اعلان کرون وتلے انی امیں تیجی ڈائریکٹرے زاؤن بنکا چی یعنی سودی کاروبارا چی روز افزوں ترقی سبب جنگی پیمانہ اوپر محنت کرتلے بلوچے زاپنے امکاک ساجے کس نائیں ۔ قائدین چی سرپرستی : معاشرہ بتر دینے پوسون دور اسلّی چند چلّر مانشے ہیجیت ملوث زاتات بلّان تیٹلے کائیں عیب نائیں ، لیکن امچی جماعتاں چے صدور، قومی قائدین، شریعت مطابق بتر فیصلے کرتلے انی اللہ انی اللہ چے رسولاچے ناؤں گھینون تھکے ناتلّی مانشے اسلے کاروبار چی سرپرستی کرتات ، اسلے سودی بنکا چے جلساچی صدارت کروچات کائیں شرم انی ہچکچاہٹ محسوس کرینائیت ، اسلے بنکا چے الیکشنات خود اوبے رہاؤن یا اپلی مانسا اوبے کرؤن تینچی پشت پناہی انی جیکونچی ہر جد وجہد بتر شامل رہاتلی مانسا بابت آخر کا رویہ اپنون وسو کاز؟؟؟ جیکونتے ادارہ بتر پابندی اشے تیجے عہدیدار کوں عملی طورار چور واٹین ہیں کاروبار سری منسلک رہاتات انی دلین منین ہیں کاروبارا چے فروغ چی تمام کارروائیاں چی پشت پناہی کرتات ۔ لنگڑے بہانے : امچو سرمایہ ''امچے بنکات'' اشے، تیجی حفاظت سبب امیں تیجے ڈائریکٹر زاؤنکاز ورنہ اگر ہیں بنکار دوسرا چوقبضہ زالان امچو مال و متاع محفوظ رہاؤنچے نائیں بلون بہانہ پیش کرون وتا ، ایشی زالان ہیجان چڈ امچوسرمایہ دیگر غیر مسلم یا نیشنلائزڈ بنکات پڑون اشے انی محفوظ کوں اشے ، کا ہنگا ''امچے بنکات'' اسلّو سرمایہ دوسرے نیشنلائزڈ بنکات منتقل کرو زانائیں؟؟ ہیجے علاوہ سوال ہوکوں اشے کہ صرف مال و متاع چی حفاظت چے ناوار اللہ طرفین بالکلیہ حرام انی ذلیل ترین عمل بلون قرار دیون گیلّو کاروبارکروچات کا امیں خود شامل رہاؤنکاز؟ ۔ جیتاں شراب پیتلا انی شرابا چو کاروبار کرتلا امیں ناپاک انی دین چو باغی بلون ولختاؤں، یا فحاشی بتر ملوث انی زناکار مانسانک امیں ہیسکؤتاوں انی تنکاک دور دھرؤتاوں ترین سودی معاملات بتر مبتلا مانشے امچے اسلامی تشخص سبب معروف سماج انی معاشرہ بتر عزت انی وقار چے حامل کیشی زاؤں سکتات؟ ۔ میں ہمیشہ ازموتا کہ آخر ہیں مسئلہ اوپر امچے معزز انی محترم علمائے کرام سخت ترین موقف اختیار کرینائیت کھیکا؟ انی گھٹ فاترزاپے نائیت کھیکا؟ ...........کا تمچے خیلات کائیں وتا؟؟؟؟! (پنچاد جاری.....آئندہ موضوع.....کا بھٹکل واقعی دہشت گردی چو اڈہ اشے؟ ) مضمون نگار چی رائے سری ادارہ متفق رھاؤنچے ضروری ناہی ، (ادارہ)