مخلوط تعلیم (کو ایجوکیشن) - 2

07:54AM Sat 14 Nov, 2009

گاویں حالات انی امچے مسائل اوپر اصلاحی نقطہ نظرین امچے مشہور و معروف قلمکار ڈاکٹر محمد حنیف شباب صاحبانچو ہو مضمون بھٹکلیس ڈاٹ کام چے ''پنچاد ائیکو سرکی '' کالم اوپر پیش خدمت اشے ، اپلے احساسات و تاثرات خال دیلّے ای میل ایڈریس ور فیٹؤنچے ۔ از : ڈاکٹر محمد حنیف شباب مخلوط تعلیم (کو ایجوکیشن) (دوسری انی آخری قسط) گذشتہ قسط بتر گاوانت مخلوط تعلیم سلسلات جاری بحث بتر سامّے آئیلّے چند سوالات پیش کیلو وہتو مگر معذرت چاہتاں کہ بعض ناگزیر وجوہات چی بنا اوپر(صحت چو کوں مسئلہ وہتو)دوسری قسط بر وقت برؤنک زالے ناہیں۔ عام روش : مخلوط تعلیم سلسلات امچو رویہ کا زاؤنکاز؟ ہیزو انحصارامچے دینی انی سماجی شعور چے علاوہ امچی ملی حمیت اوپر اشے۔ آئیچے زمانات ہر عیب ہنر انی ہر برائی روشن خیالی چی علامت زالی تے۔ ایتاں برائی اوپر ندامت انی شرمندگی محسوس کرون وشے نائیں بلکہ فخر انی رشک کرون وتا۔ ایتاں برائی پلؤن پریشان زاتلو انی برائی چے خلاف آواز اوخلتلو مانوس قدامت پرست، آرتھو ڈکس انی غیر ترقی یافتہ بلون وتا۔ تیجی زاپنا چی کائیں قیمت رہا نائیں۔ عالم علماء اپلے بیانات بتر تمام تر دلسوزی سری جیکائیں بلتات تیکا ایک کانین آئیکوچے انی دوسرے کانین سوڑو چے آزکالی چی عام روش زالی اشے۔ ہیجین جیکوناچے گھر انی خاندان محفوظ اشے تو اللہ چو شکر ادا کروکاز۔ جوانی چو اضطراب : مانشے ہیں زاپنان خوش رہاتات کہ اپلی چڈویں تعلیم انی ترقی چے منازل انی مدارج طے کرتے واٹیت۔ دنیاوی ترقی چی چکاچوند بتر مائیں باپ اپلی چڈوانچی زندگیت دبے پاؤں داخل زاتے اسلّی برائیو پلؤنچی کوشش کس کرینائیت۔ تینچے دوست احباب انی فرینڈ سرکل متعلق کونتیوں جانکاری دھرؤنچے ضروری کس ولخے نائیت۔تنچے فارغ اوقات کسلے ماحولات انی کسلی مانسا سری گذرتا بلون پلؤنچی فکر کرینائیت۔خاص کرون جوانی چے اومترار قدم دھرؤتلی چڈوانچی طبیعت بتر فطری طورار ایک قسما چو ہیجان انی اضطراب پیدا زاتا۔سبب کہ جوانی چو آغاز زاؤنچے وقتار خارج زاؤنچے قدرتی ہار مونز تنچے جسما چے ساتھ ساتھ مزاج بتر کوں تبدیلی ہاڑو شروع کرتا۔ اٹھو چوبیسو چو، خاؤنچو پیؤنچو انی یہاں سر کہ سوچو چو انی زندگی جیؤنچو انداز بدلتا۔ اسلے موقعار چڈواچی نفسیاتی کیفیت وڑلے ہیجانی دور ٹکون گزرتے رہاتا تری ہی چڈوانچی نگہداشت انی تربیت وڑلی حکمت انی تدبر سری کرو چے ضروری زاتا۔ نفسیاتی پیچید گی : مگر امیں مائیں باپ ہیاری بھلی کس کم توجہ دیتاؤں۔امیں تینچی مادی ضروریات انی مالی حاجتو پورا کروچات کونتیوں کوتاہی کریناؤں لیکن تینچی نفسیاتی انی روحانی ضروریات چو خیال بالکل کس دھروے ناؤں بلوکائیں حرکت نائیں۔چونکہ آئیچو زمانہ نفسیاتی کشیدگی انی پیچید گی چو زمانہ ا شے تا سبب ایتاں فوڑلا مقابلہ چڈویں زیادہ ذہنی کشمکش انی الجھنا چو شکار رہاتات۔ہیجے علاوہ دنیا سری تنچو اپروچ کوں الگ انداز چو زالاہا۔ ماحول سری تینچو ایکسپوژر کوں بھلی وسیع پیمانہ اوپرزاتے اشے۔ اسلی حالتیت تنکاک قابو انی کنٹرول بتر دھرؤنچے کائیں آسان زاپنے نھوئیں۔ مشکل ہی زالی اشے کہ والدین چی ایک وڑلی تعداد موجودہ زمانہ چے تقاضہ سری اپلاک اپون ہم آہنگ کرون دینی انی ملی سانچہ بتر چڈوانک کیشی فوڑے بڑھؤں کاز بلوچے زاپنے صحیح طریقار ولخے نائیں۔ یا تری بے لگام آزادی انی روشن خیالی چو معاملہ اشے یا انتہائی تنگ نظری انی فرسودہ خیالی چو مظاہرہ۔ بیشتر معاملات بتر چڈواں سلسلات امچو اپروچ نہایت نامعقول انی غیر سائنٹفک رہاتا۔ ہیزو نتیجہ ہو زاتا کہ امچی تمام تر کوششاں چے باوجود امکاک معاشرہ سبب تیں نتائج حاصل زا نائیں، جے کونتے نتائج چی امیں توقع دھرؤتاؤں انی امیں پلتاؤں کہ روز بروز سماج بتر ایک ابتری بڑھتے وتاانی جنریشن گیاپ چے مسائل سرین امچو سابقہ سنگین ترین رخ اختیار کرتے وتا۔ کا خاموش تماشائی زاؤں کاز؟ : ہی حالتیت کا سماج چو خیر خواہ مانوس صرف تماشائی زاؤن رہاؤں کاز؟ کا اپلے گھرے تیجی رہنمائی چاہتلے کونیوں نائیں بلون تو اپلی نکی صلاحیتاں پاسون دوسرا کوں محروم دھرؤنکاز؟ اپلی ذہانت انی قابلیت چے بل بوتا اوپر کا تو دوسراچی رہبری کروچا بجائے گوشہ نشینی اختیار کرون خاموش بیسو کاز؟۔کااپلے سوز جگر انی درد مند ی چو فائدہ اپلے خاندانات ناتلان دوسرا کوں پاوت کروچی کوشش کرو نہ جے؟ہیزو جواب ہو اشے کہ ایک مومنا چی شان ہی زاؤنکاز کہ تو ایک وہاتے دریا پرین رہاؤنکاز۔ سامیں خڑپے انی فاترے آئیلی تری تینچے سری ٹکراؤ چے باوجود اپلو سفر روکؤں نہ جے بلکہ اپلی رفتار انی راستہ بدلؤن تیں فاترا انی خڑپا چی بگ دھرن فوڑے بڑھتے وسوکاز۔ جے کھیں نرم انی زرخیز زمین اشے فطری طورار تیں دریان سیراب زاتلی۔تیجین انشا ء اللہ مطلوبہ فصل کوں تیار زاتلی انی اللہ چے دربارات سرخروئی کوں نصیب زاتلی۔ خیر چو مشن : کھیکا کا پوسلان مومن ہی دنیات خیر پھیلؤنچے ایک مشن اوپر واٹے ۔ تیجے کام صرف جدو جہداشے۔ تیجے کاما چے نتائج انی مشن چی کامیابی چو انحصار اللہ چی رضا اوپر اشے۔زاپنے آئیکتلے کونیوں نائیں انی مشن کامیاب زاؤنچی توقع نائیں بلون ہاتھار ہاتھ دھرؤن بیسوچے کام مسلماناچے نھوئیں۔ تیجے کام صرف اپلاک دیؤن گیلّی ڈیوٹی انجام دیؤنچی اشے۔ہیجیت اگر کوتاہی زالی تری اللہ کڑے بازپرس یقینی اشے۔ تا سبب گھرات کونیوں آئیکتات یا نائیں، محلہ بتر کونیوں امچی زاپنار کان دیتات یا نائیں، ہیجین امکاک کائیں فرق پڑو نہ جے۔ امیں ایک دریا پرین اپلے انی غیراچو فرق کریناتون، نرمی انی سختی، مشکل انی آسانی چو خیال دلات ہاڑے ناتون بس امکاک دیؤن گیلو مشن پورا کروچی حتی المقدور کوشش کروچے ضروری اشے۔تا سبب مخلوط تعلیم زاؤ یا دیگر سماجی مسائل اگر تیں دین و ملت چے اصل مفاد یعنی اخروی کامیابی چی راہ بتر رکاوٹ زاتا تری چاہے سگلو زمانہ بیک آوازتیجی حمایت بتر اوبے رہاؤ مگر مومنانہ تقاضہ ہو اشے کہ تیجے خلاف تن تنہا زالانوں اوبے رہاونکاز۔ ورنہ ''برائی پلاّن ہاتھین روکؤنچو، جیبین ٹوکوچو انی آخری درجہ بتر دلین مذمت کروچو''امکاک جے کونتو حکم دیؤن گیلاہا ،تیں حکما چی کائی حقیقت رہا ونچے نائیں۔ (مزید پنچاد ۔۔۔۔نوے موضوع اوپر ۔۔۔۔۔انشا ء اللہ آئندہ قسط بتر۔۔۔۔۔ رمضان المبارک چے آخری عشرہ چے مقدس انی بابرکت لمحات بترہو ناچیز اپلی دعا چو طالب واٹے، اٹھو اسرو ناخات) مضمون نگار چی رائے سری ادارہ متفق رھاؤنچے ضروری ناہی ، (ادارہ)