پنچاد ائیکو سرکی ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ علما ء کھیکا زاپے نائیت؟۔۔۔۔ - 2

09:40AM Sat 19 Jun, 2010

گاویں حالات انی امچے مسائل اوپر اصلاحی نقطہ نظرین امچے مشہور و معروف قلمکار ڈاکٹر محمد حنیف شباب صاحبانچو ہو مضمون بھٹکلیس ڈاٹ کام چے ''پنچاد ائیکو سرکی '' کالم اوپر پیش خدمت اشے ، اپلے احساسات و تاثرات خال تاثرات و اپلے خیالات برؤنچے ٹھاواور برؤنچے ۔ ڈاکٹر محمد حنیف شباب علما ء کھیکا زاپے نائیت؟ دوسری قسط امچے گاوانت علماء چی قدردانی انی عواما اوپر تنچی پکڑ الحمدللہ قابل رشک اشے ، تنچے وجہان کئی مسائل اوپر قابو حاصل کروچے ممکن زالاہا ، غیر ضروری رسم و رواج، ناخا زالّی بدعتو، فضول خرچی وغیرہ اوپر یقیناً کنٹرول اشے، زیادہ حساس مانشے بلو سکتات کہ موجی ہی زاپنات دم نائیں انی میں خود اپلی ہیجان فوڑلے مضمونات برولّی زاپناچی تردیدکرتے واٹے ، کھیکا کا پوسلان امچے گاوانت فضول خرچی، غیر ضروری رسم و رواج انی بے حیائی و بے لگامی بھلّی اشے کس انی میں خود ہیں زاپنے برؤلاٹیں۔ اگر علماء چو کنٹرول ناتلان؟ : ایتاں کوں میں مانتا انی سانگتا کہ امچے گاوانچی صورتحال بے شک وڑلی تشویشناک اشے ، پرنا سرنا ٹیمار زاؤنچی دھما چوکڑی، پکنکو انی سیر سپاٹا وقتار سامیں یؤنچی بے احتیاطی، بازرات انی دیگر عام مقامات اوپر زاؤنچی بے حیائی، نوجوان نسلے چی بے لگامی، دوڑاچی ریل پیل چے پس منظر بتر زاؤنچی فضول خرچی ، ہی ساوس حقیقتو وھئی مگر میں تمچے کڑے پوستاکہ آزایٹلی نگرانی،ایٹلی رہنمائی انی ایٹلی سرپرستی رہاؤنچے باوجود امچے معاشرہ چو ہو حال اشے تری اگر امچے گاوانت علماء چو کنٹرول ناتون رہاتو تری انجام کا زاتو؟امکاک حاصل ذرائع انی وسائل چے ساتھ ساتھ امچی مانسا چی طبیعت بتر اسلی تیزی انی دنیا چے مختلف رنگ اپنؤں چی پیدائشی خصوصیت سامیں دھرؤتے غور کیلان ،کا تمیں امچو سماج کھیں وسون پاؤتلو بلون تصور کرو سکتات ؟ آخر ہیں کھیکا زالے؟ : امچے گاوانت بے شک کئی ایک سماجی برائیو فوڑے ٹکون کس اشے ، دنیا چے دوسرے مقامات اوپر اسلّی بھلّی سا برائیو امچے گاوانت موجود کوں نائیں ، چند نوی نوی خرابیو امچے معاشرہ بتر پیدا زالی تری بھلّی سا خرابیو امچے علماء چے طفیلان ختم انی ناپید کوں زالی ، ایک افسوس ناک پہلو کا بلّان فوڑے امچے گاوانت برائیو موجود وہتی تری تی برائیا بتر مبتلا یا تیزو ارتکاب کرتلی مانسا چی سماج بتر کائیں عزت انی وقعت رہاتی نھوتی ، تیکاک ذلیل انی چھی تھو کرون وتے وہتےمگر آز امیں پلتاؤں کہ سماجی و اخلاقی جرم کرتلا سری دوری انی تنچین دامن ورؤنچو معاملہ انی رویہ باقی رہالو نائیں بلکہ آز تنکاک سماج بتر کائیں نہ کائیں مرتبہ انی وقار کس حاصل زاتایا سماجی مرتبہ دھرؤتلی مانسان کس کائیں ناپسندیدہ انی غیر اخلاقی و غیر سماجی حرکت زاتا ترین تنکاک ورؤنچا سبب نکّی نکّی کرتا دھرتا مانشے سامیں ایتات،تقریباً امچے سگلے معاشرہ چومعاملہ بقول شاعر اسلو زالاہا کہ جن کے آنگن میں امیری کا شجر لگتا ہے ان کا ہر عیب زمانہ کو ہنر لگتا ہے ایک غلیظ بیماری : اسلے حالات بتر امچے معاشرات ایک انتہائی غلیظ انی ناہنجار بیماری وڑلی تیزرفتاری سرین بے روک ٹوک جاری اشے ، صرف گاوانت کس نھوئیں بلکہ اطلاعات مطابق گلفات اسلی کئی مانشے ہیجیت مبتلا واٹیت انی گیلّی چند ورشے زالی امچی گھرات بیسلّی ابولیو کوں ہیزو شکار زالاہا ، ہیجے سلسلات میں فوڑے کوں برؤلو وہتو ، یعنی سود خوری چی بیماری ! سود خوری متعلق امکاک اللہ انی اللہ چے رسولاچی زاپنی کلون رہاؤنچے باوجود ہی بیماری اسپرین پھیلون گیلی اشے کہ ہیجی حرمت انی ہیجے عذابا چی ذرّہ برابر امکاک فکر ناتلّا پرین داخڑتا ، ہاتھ اُسنے قرضہ دیون تیجے اوپر بڈی گھینوچے ، بیپارا سبب تامڑے دیؤن تیجے اوپر ماسا چے ماسا نفع بلون ایک مقرر کردہ رقم گھینو چے ، سودی بنکا ٹکون ارجنٹ ضرورت چے علاوہ صرف عیش و آرام چی چیزو خرید کروچا سبب بڈّی اوپر تامڑے گھینو چے، کونتیوں زاپنے ایتاں عیب رہالے نائیں ، نکّی نکّی مانشے ساوس زانون ولخون ہی غلاظت بتر مبتلا واٹیت ، بنکات فکسڈ ڈپازٹ بتر انی دوسرے اکاؤنٹات تامڑے دھرؤن سود گھینوچے انی اپون خود تیزو استعمال کروچے کائیں معیوب رہالے نائیں ۔ سود وصول کروچے : ہیجے ساتھ ساتھ سودے چی رقم مختلف کاما سبب ماگتلاچی تعداد بڑھتے گیلی اشے ، کائیں بیماری انی دوسری مجبوری چے ناوین، گھرے باندھوچا سبب ، نھانیو انی پخلے باندھو سبب کائیں تری چیخلا چے تامڑے اسلان دے یا کونا کڑچان کاڑون دے بلون یہاری تیاری اثر و رسوخ اسلّی مانسا کڑے بھلّی زانی ایتات ، بنکات دھرولّے بھنگار نیلام زاتا ، اصل بھرو زانائیں، بڈی بھرون تری ٹائم گھینیاؤں یا اصل اشے مگر بڈی بھروچا سبب رقم کاز بلون ایتلی مانشے کوں واٹیت ، اسلی مانسا چی مدد کرون چیخلا چے تامڑان بھنگار سوڑؤن ہاڑون دیلان، بیجی دوبارہ تسلے کس بنکات دھرؤن قرضہ گھینون چند مدتے مگ ایشی کس پریشان حال زاؤن مانسا سامیں چیخلا چے تامڑا سبب عاجزی کرو چے باقی کس رہاتا ۔ (پنچاد جاری۔۔۔۔۔آئندہ قسط بتر) مضمون نگار چی رائے سری ادارہ متفق رھاؤنچے ضروری ناہی ، (ادارہ)