پنچاد ائیکو سرکی ۔۔۔۔۔۔۔۔ کویا گری -2

02:47PM Mon 24 Dec, 2007

از : ڈاکٹر محمد حنیف شباب گاویں حالات انی مسائل اوپر اصلاحی نقطہ نظرین برولو معروف قلمکار محمد حنیف شباب صاحبانچومضمون بھٹکلیس ڈاٹ کام چے ''پنچاد ائیکو سرکی '' کالم اوپر پیش خدمت اشے ۔ کویا گری (2)   اللہ چے کلام انی اوراد و وظائف سری اگر کونیوں اپلو دکہ درد کم کرو چاہتا انی اگر کونیوں بے لوث طریقار اسلی کا ئیں خدمت انجام دیتا ترین تیجے اوپر بحث کروچو مقصد نائیں لیکن تگڑم بازی کرون مانساک دھوکہ انی فریب بتر مبتلا کرون’’پروفیشنل کویاگری‘‘ کروچے انی بھلائی پوسون زیادہ برائیاں چی واٹ اسونچے یقیناً لائق مذمت اشے۔ ذمہ دارانچی بے احتیاطی: ہیں سلسلات بعض ذمہ دار علماء چی بے احتیاطی کوں وڑلے نقصان چو باعث زاتا ، کئی ایک معاملہ بتربعض اہم ادارہ چے ذمہ داران انی بھلی زیادہ معتبر بلون ولخون گیلے علماء ذرا شی بے احتیاطی کرون ، اسلی کویا گری کرتلی مانسا سرین رابطے دھرون تینچی پبلیسٹی کرون تینکاک ٹھکانہ فراہم کرون تینکاک پروموٹ کروچو سبب زاتات یا خود اپلے مسائل حل کروچا سبب تینچے پایاں کڑے وتات ترین ایک عام مانوس ہیکا بطور مثال استعمال کرتا انی ڈھکوسلہ انی فریبی کویا گری چالوتلی مانشے اپلی ’’انگڈ‘‘ چمکونچا سبب ہیزو فائدہ اخلتات۔ یقیناً جے کون تکلیفیت واٹے ، تیجی حالت تو کس ولخو سکتا انی اپلی تکلیف دور کروچا سبب فطری طورار ہر ممکن واٹ سودتا مگر علماء روشنی چے مینار چی حیثیت دھروتات تری تینچے ہر کام دوسرا سبب عمومی رہنمائی چوکس درجہ دھروتا ، تا سبب تینچے طرفین احتیاط بھلی ضروری اشے۔   فساد چو سبب : کویا بھٹا کڑے وسون مانسا چے مسائل حل زاونچے کڑے اکثر و بیشتر فساد ، ہنگامے ، آپسی رنجش ا نی دشمنی چی واٹ استا ، اخلاقی جرائم انی معاشی و خاندانی بربادی چی کو مثالو ملتا ، کویا علاج کرتے کرتے اٹور کوسکیا چو استحصال کروچے ، گھینون دھاون وسوچے ، گھوا مھیلیا جدا کروچے ، شادی شدہ ابولیا سرین خود نا جائز روابط دھرونچے یا بعض مرتبہ گھو رھاونچے باوجود دوسرا سرین رشتے ہموار دھرونچا سبب گھوا اوپر جادو ٹونا کرون تیکا گومبے کرون دھرونچی مثالو کائیں کم نائیں ، حتی کہ گھواچی مھیلیا خود کویا کس دھاوڑون وھیللی یا اپلی رکھیل کرون دھروللے واقعات کوں موجود اشے۔ زندہ مثالو : فال پلتلے یا کائیں واقعہ زالان تیجی حقیقت سانگو چو دعویٰ کرتلے کویا کوناچی بے عزتی انی کوناچی دشمنی چو سبب کشی زاتات کا ؟ بلون ولخو چا سبب امکاک سینکڑوں مثالو ملتا ، خود موجے مشاہدہ بتر کئی واقعات اشے ، مثلاً ایک مانسا دون دھوؤ انی ایک پوت واٹے ، بد قسمتین پوت دماغی طورار کمزور (Retarded) پیدا زالاتے ، بچپن ٹکون جوانی ہاری بڑھتے بڑھتے تیجی حالت غیر زاتے گیلی ، مگ پسلپنا چے (Schizophrenia) دورے کوں پڑو شروع زالے ، ابتدا ٹکون کس تیکا ڈاکٹری علاج معالجہ کروسانگلان دھیان دیلے نائیں ، صرف کویا بھٹ انی درگاہ چے چکرات در در بھٹکتے رھالے ، کون بلے تینچے کڈے گیلے ، ہزاروں انی لاکھوں روپیہ جن انی بھوت پریت چو علاج کروچا سبب برباد کیلے ، طبی انی نفسیاتی (Psychiatric) علاج کروک کیتاوں تیار زالے نائیں ، انی اگر کیلے ترین کو بمشکل چند دیس ، بیجی کونتون ترین نوو درگاہ انی کویا بلتا سر تیجے پاٹیر دھاؤنولے۔ خاندانی دشمنی : اتفاقاً تیں مانسا چے خاندانات کس دوگی زانی روحانی علاج کرتے وھتے ، ایک تیزو خاص بھاؤس وڑلو مشھور کویا وھتو ، دوسرے تیجے بھاوا ، زرا زرو علاج کرتے وھتے ، تیجے بھاوا جیتاں انتقال پاؤ لے تری کونتو کا ایک کویا تے مانسا سانگلوگین کہ توجے پوتا کائیں بیماری نائیں ، جن انی شیطان کو نائیں بلکہ توزو مرحوم بھاوا توجے پوتا اوپر بھلی فوڑے جادو کروچان تو اشی زالاتے ، انی توزو بھاوا مروچان ایتاں تیزو مکمل علاج زاونچے نائیں ، ہیں زاپنے تیں مانساچے دلات اشی بیسلے کہ آز بلو سر تو اپلے مرحوم بھاوا چے ناؤ گھینوک تیار نائیں انی اپلی بھینی چڈواں سری مستقل دشمنی گھینون بیسلاٹے ، نکے بھلے، درد دکھ، اینے وسنے کائیں نائیں ۔ سفرحج بتر: ہیں خلفا کڈے انی کویا کڈ ے پلون گھینوچے یا پوسون پلونچے بلان بعض مرتبہ کیٹلی غلیظ صورتحال زاتا ہیزو اندازہ کرو سکے نائیں انی حج اسلے مبارک سفر اوپر بتر کو ہیجین چھٹکارہ ناتلان کا فائدہ؟ چند ورسا فوڑے سفرحج اوپر گیلے ایک قافلہ سرین اسلو کس واقعہ پیش ائیلو ، مبینہ طورار ایک وڑلی رقم رومات ٹکون غائب زالی ، قافلہ بتر سامیوں معتبر انی معزز مانشے واٹیت ، کونا اوپر شک کروچے؟ اطلاع مطابق بعض مانشے گاوانت موجود ایک’’پلتلے‘‘ مانسا فون کرون پوسلے ، تئیں بلے گین کہ روپیہ کاڑلو مانوس تمچے سری کس واٹے ، تو چیکسا چی انگوٹی انی ٹی شرٹ یا بنیان اوپر رھاتلو ، ایٹلے آئیکتا سر زرا شی سماجی انی معاشی طورار کم زور اسلے مانسا اوپر نظر پڑلی ، تو بطور خادم سری رھاونچان بنیان انی انگوٹیر کس زیادہ رھاتو وھتو ، ہیجین مانسا چو شک یقین بتر بذلو ، تحقیقات زالی ، تیجی انی تیجے رشتہ دارانچی بیگوانی سامانا چی مکمل تلاشی زالی ، ساماں سامیں تیجی ہتک انی بے عزتی زالی ، مگر نہ رقم ملی نہ کونتو ثبوت ملو۔ رقم دوسرے گاوانت: تو مانوس غریب مگر خوددار وھتو ، اپلی بے عزتی اوپر بھلی رڑلو ، انی بد دعائیں کیلو ، ہیں کس دوران شکے چی سو قافلہ بتر شریک ناتلے ایک خاندانی نوجوانار پڑلی ، چند گھٹ فاتر قسما چی مانشے تیکاک الگ ٹھاوار وھرون سخت تفتیش انی پوچھ تاچھ کیلے ، تو کوں لگاتار انکار کیلو ، چونکہ ماضی بتر زالے دون ایک واقعات بتر مبینہ طورار تو ملوث وھتو تا سبب قافلہ بتر موجود زیادہ تر مانشے تیکا کس مجرم ولخلے ، بہر حال لاکھ کوشش کروچے باوجود نائیں زالی رقم کائیں ملی نائیں ، تیجے چند دیسا مگ حجے چو قافلہ اپلو مقام بذلون جیتاں دوسرے گاوانت پاؤلو ترین اچانک خبر ائیلی کہ چوری زالی رقم سینکڑوں میل دور ایک کمرہ بتر ملی ، آخر ایک گاوانت نائیں زالی رقم دوسرے گاوانت کشی ملی بلون کونیو صاف صاف سانگلے نائیں ، مگر ہیں زاپنے صاف وھتے کہ’’ کویا ‘‘ اشارہ کیلے غریب مانسا کڑے تی رقم ہرگز ملی نائیں ۔ ترین ایک غریب مانسا چی انی تیں کوں اللہ چے ’’مہمان‘‘ یعنی عازم حج چی جے کونتی رسوائی زالی انی تیجے دل جے قسمان رڑلے ، تیزو عذاب کونا اوپر ؟۔۔۔تیں فال پلون اشارہ دیلے مانسا اوپر؟۔۔۔ یا عازم حج زاون کو فال، خلفے انی کویا چے جال بتر گرفتار امچے اسلی مانسا اوپر؟۔۔۔۔ (باقی آئندہ۔۔۔۔ انشاء اللہ)