2-پنچاد ائیکو سرکی . . . . امچو معاشرہ انی بڑھتی برائیو
06:43AM Tue 2 Sep, 2008
از : ڈاکٹر محمد حنیف شباب
گاویں حالات انی امچے مسائل اوپر اصلاحی نقطہ نظرین امچے مشہور و معروف قلمکار ڈاکٹر محمد حنیف شباب صاحبانچو ہو مضمون بھٹکلیس ڈاٹ کام چے ''پنچاد ائیکو سرکی '' کالم اوپر پیش خدمت اشے ، اپلے احساسات و تاثرات خال دیلّے ای میل ایڈریس ور فیٹؤنچے ۔
امچو معاشرہ انی برائیو ؛ سودی لعنت
دوسری قسط
گذشتہ قسط بتر میں امچے معاشرہ چی سابقہ انی موجودہ صورتحال چی ایک دھاکلی شی جھلک پیش کیلو وھتو انی امیں ایک صالح معاشرہ چی بجا طورار نکّی تصویر دھرؤنچا باوجود آز امچے بتر انتہائی بگاڑ چی واٹو کیشی پیدا زاتے اشے؟ کا بلون دردمندی سری غور کروچار تمکا ک آمادہ کیلو وھتو ۔ آئیچی ہی قسط بتر امچیت کھلے عام رائج اسلّی ایک نہایت غلیظ برائی یعنے سودی لعنت چو جائزہ گھینیاؤں ۔
سود چی حرمت : کم از کم امچے معاشرات انی امچی مانساک سودے چی حرمت انی لعنتی کاروبار بابت سمزؤنچی بالکل ضرورت ہیاں سبب نائیں کہ الحمدللہ امچو ایک عام مانوس کوں دینی معاملات بتر بھلّی زیادہ باشعور رھاتا ۔ تیجے وھرت علماء چی کثرت سونے پہ سہاگہ بللّا پرین کس ، بیجی ہیں مسئلہ اوپر وقتاً فوقتاً جلسے انی وعظ و نصیحت چی محفلو ، جمعہ چے خطبات بتر سودی غلاظت چے برے اثرات انی عذابانچی تفصیلات ساہو میلون امچے ایک عام مانساک سود بلّان کیٹلی غلیط انی ناہنجار چیز کا بلون کلون اسلّی چیز ۔ ہیکاک بیجی سمزؤن سانگو کاز بللّے کائیں نائیں ۔ بہرحال یادداشت تازہ کروچا سبب ایٹلے کس کافی اشے کہ قرآن انی احادیث مبارکہ بتر سودی کاروبار چی جیکونتی گھناؤنی مثال دیؤن گیلی اشے تسلی مثال بیجے کونتیوں عام گناہ سلسلات دیؤن گیلی نائیں۔
دون سخت ترین زاپنی : عام گناہ کبیرہ بتر چوری ماری ، غبن ، دھوکہ دہی ، شراب نوشی انی زناکاری وغیرہ اشے انی ہیں سلسلات وڑلے وڑلے عذابا چو خوف داخڑون گیلاہا ۔ ہیں جرائم سبب اسلامی قانون تعزیرات تحت سخت ترین سزائیں تجویز کرون گیلی اشے مگر سودخوری بابت قرآن انی احادیث بتر بھرون اسلّی بھلّی سا وعیدو انی لعنتاں بتر جیکونتے سخت ترین انی آنگا چے نھیور اوبے رہاؤنچا پرین زاپنے بلون گیلاہا تیں موجے خیلا کڑے دون اشے ۔ کھیکا کا پوسلان کونتوں غیرت مند مومن انی مسلمان ہی دون زاپنی آئیکلا مگ بیجی ہیں لعنتی کاروبار بتر بہ رضا و رغبت ملوث زاؤنچے ممکن کس نائیں انی اگر بالفرض ہیجیت مبتلا زاتا ترین بجی تیجی مسلمانی کس شک و شبہ چے دائرہ بتر داخل زاتا ۔ سبب کہ اسلی خطرناک انی بھیانک وعید دوسرے گناہ بابت دیؤن گیلی نائیں ۔
اللہ سری جنگ : اول ہیں کہ جیکون سودی کاروبار کرتلو تیجے خلاف اللہ انی اللہ چے رسول صلی اللہ علیہ وسلم طرفین اعلان جنگ اشے ۔ قرآن حکیم چو اعلان سودخوری چے گناہ چی شدّت ظاہر کروچا سبب کافی اشے ۔ اللہ طرفین اعلان جنگ اللہ چے باغیاں سرین کس اسلّو انی جیکون اللہ چو باغی واٹے تیجے ایمان چی حقیقت کا؟ ، مومن انی مسلمان بلّان حزب اللہ ؛ یعنے اللہ چی پارٹی انی ہی اللہ چی پارٹی یا فوج کس اللہ چے مخالفین انی دشمناں سرین اللہ طرفین جنگ کروچے ۔ ہیزو مطلب ہو زالو کہ جیکون سودی کاروبار بتر ملوث رھاتلے تئیں اللہ چی پارٹیت شامل نائیت بلکہ اللہ چے دشمناں چی فوج بتر شامل واٹیت ،(معاذاللہ) انی جیکون اللہ انی اللہ چے رسولا سری زھوزوچا سبب تیار واٹے تو اسلامی معاشرہ بتر رہاؤنچے باوجود اسلامے چے غداراں بتر شامل رھاتلو انی اسلی دھیر تو کس کروسکتا جیکون یوم آخرت ، حساب کتاب انی حشر و عذاب اوپر دلین منین یقین دھروے نائیں ۔
ماماں سری زنا : سود سلسلات دوسری جیکونتی مثال دیؤن گیلی اشے ایک شریف النفس مانوس تیجے گھناؤنے پن چو تصور کوں کرو سکے نائیں ۔ واضح طورار سانگون گیلاہا کہ سودی لین دین بتر شامل زاؤنچے بلّان اپلی ماماں سری بدکاری یا زنا کروچا پرین اشے ۔ حالانکہ دنیا چی تاریخیت اسلے حیوان صفت انی رذیل مانسا چی مثالو موجود اشے جیکون اپلی ماماں انی بھنیا سری کوں شہوانی رشتے قائم کیلاہا مگر ہیجی مذمت بلا تفریق مذہب و ملّت ہر باشعور مانوس کیلاٹے انی کرتلو ۔ کسلو ناہنجار انی نابکار انسان کوں ہیں کام کھلے عام کا ، ڈھکے چھپے انداز بتر کوں بقید ہوش و حواس کرو چاہونچے نائیں ۔ اشی استنین ایٹلی غلیظ ، ناپسندیدہ انی حیوانی کام مسلمان کیشی کرو سکتا؟ کرو چے کا ازمؤں کوں سکو نجے ۔ ہی وعید انی اسلی مثال آئیکلا مگ سود چے ناؤں گھینتا سر مسلمانا چی روح تھرتھرو کاز ۔ تیجیر خوف و دہشت انی لرزہ طاری زاؤں کاز ۔
مگر ۔۔۔ کا ایشی زاتا؟ : ازمؤنچو مقام کا بلّان آز امچے اوپر کا ہی کیفیت طاری زاتا؟ انی خاص کرون خدا خوفی انی تقویٰ و پرہیزگاری سبب معروف امچے معاشرات ہی وعید انی ہی مثالے چو کائیں اثر اشے؟ کا امچو معاشرہ ہی نجاست پوسون پاک صاف وھتو؟۔۔۔ اشے۔۔۔۔رھاتلو؟ ۔۔۔
پہلو انی دوسرو سوال یعنے کا امچو معاشرہ ہی برائی پوسون پاک و صاف وھتو؟ ہیزو جواب نفی بتر اشے لیکن فوڑے جیکونتی چند مانشے سودخور یا بڈّی خور بلون مشہور وھتے ، سماج انی معاشرہ بتر تینچی کائیں حیثیت نھوتی ۔ مانسا چی نظریت تینچی عزّت نھوتی ، وقار نھوتو ۔ محض مال انی دولتین رعب انی دبدبہ قائم کروچی کوشش زاؤں سکتا لیکن مانوس دوسرا چے دلات اپلے سبب احترام انی عزّت پیدا کرون گھینو سکے نائیں ۔ تاسبب فوڑلے زمانات امچے معاشرات بڈّی خوری وھتی ترین کوں وڑلے محدود انی ہلکے پھلکے انداز بتر بلکہ نیم خفیہ انداز بتر چالتی وھتی ۔ ہو کاروبار کرتلو مانوس کوں کونتیوں صورتین ہیزو اعتراف کروچی ہمّت دھرؤتو نھوتو ۔
اڑوا دھرؤنچے: فوڑلے زمانات بڈّی خوری چی عام شکل بلّان اڑوا (گروی ) دھرؤنچے بلون وتے وھتے ۔ نقد رقم دیؤن سود یا بڈّی خاؤنچا پوسون زیادہ مال انی جائیداد گروی یا اڑو دھرؤن ساہوکار مانشے ضرورت مند مانساک دوڑ دیتے وھتے انی تو مانوس دوڑ واپس کرتا سر تیجے مال انی جائیداد چو فائدہ اپون گھینتے وھتے ۔ تیجے علاوہ ایک مقررہ مدت سر تو مانوس قرض گھیٹلّی رقم واپس کریناتلان جیشی بنکنگ سسٹم بتر مال یا جائیداد نیلام زاؤن وتا ، تشی کس تی جائیداد انی مال قرض دیلّی ساہوکارے ہڑپ کرتے وھتے ۔ یعنے سرمایہ دارانہ نظام چی چودھراہٹ کوں امچے معاشرہ چو ایک حصہ وھتی لیکن جیشی کہ میں فوڑے اشارہ کیلاٹے ، ہو معاملہ کھلّم کھلا انی عوامی قبولیت سری چالتو نھوتو بلکہ دیتلو انی گھینتلو دوگیوں ہیکاک خفیہ دھرؤنچی ہر ممکن کوشش کرتے وھتے ۔ تنکاک شرعی حیثیتین تینچے مجرمانہ فعل چو احساس رھاتو وھتو ۔
پہلی جرأت : آزاد ہندوستانات مسلمانا چی پس ماندگی دور کروچا سبب ایک ہیاری تعلیمی انقلاب چی جدوجہد شروع زالی تری دوسرے ہیاری معاشی استحکام سبب یہودی نظام معیشت چی دلکشی اسلامی نظام معیشت اوپر حاوی زالی انی دیگر اقوام چی دیکھا دیکھی مسلمانا طرفین کوں سودی نظام اوپر مبنی بنکنگ سسٹم اپنؤن وسو لاگلو ۔ ہر ٹھاوار کوآپریٹیو بنکے قائم زاؤں لاگلی ۔ سودی بنکے کس معاشی انقلاب چو وسیلہ انی زینہ بلون سمزؤن گیلے ۔ ہیجیت کس مسلماناں چی معاشی ترقی انی خوش حالی چو شیونو داخڑون گیلو ۔ بالآخر زمانہ چی رفتار انی سگلے ملکات بدلتے موسما چو اثر امچیروں زالو انی امچے چند تازہ دم اکابرین طرفین زمانہ چے قدم سری قدم میلون چالو چی مخلصانہ کوشش ۔۔۔کھلے عام سودخوری چی اولین جرأت چی شکل بتر ظاہر زالی ۔ یعنے بھٹکلے چے مسلمانا چو سودی بنک قائم زالو۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ (جاری)
مضمون نگار چی رائے سری ادارہ متفق رھاؤنچے ضروری ناہی ، (ادارہ)