اسکولات داخلہ چو موسم ۔ 1

07:23AM Thu 1 May, 2008

گاویں حالات انی امچے مسائل اوپر اصلاحی نقطہ نظرین امچے مشہور و معروف قلمکار ڈاکٹر محمد حنیف شباب صاحبانچو ہو مضمون بھٹکلیس ڈاٹ کام چے ''پنچاد ائیکو سرکی '' کالم اوپر پیش خدمت اشے ، اپلے احساسات و تاثرات خال دیلّے ای میل ایڈریس ور فیٹؤنچے ۔ از : ڈاکٹر محمد حنیف شباب اسکولات داخلہ چو موسم   تمام قارئین کڑے سامّان پہلا ہیں زاپنا سبب معذرت کہ وعدہ مطابق میں گذ شتہ دون ایک ماس ٹیکون مضامین چو سلسلہ جاری دھرؤں سکلو نائیں ، اچانک طبیعت خراب زاؤن حالت انتہائی نازک زاؤنچا باوجود اللہ فضلان تمچی دعا چی برکتین میں دوبارہ تمچی خدمتیت حاضر واٹیں ، میں موجے مضمونا چی سابقہ قسط بتر ہو اعلان کیلو وہتو کہ آئندہ اسکولات داخلہ چے موضوع اوپر برؤتلو ، اسکولات رزلٹ ایؤں فوڑے کس ہو مضمون برؤنکاز انی زاؤں پرین مانسا چی رہنمائی چی کوشش کروکاز بلوچی موجی خواہش وہتی مگر مانوس صرف پلاننگ کروسکتا ، عمل درآمد اللہ چی مرضی مطابق زاؤنچے ، حالانکہ چاروں طرف اسکولات داخلہ شروع زالاہا ، بعض ادارے اپلے اپلے اسکولات داخلہ سبب مہم سالؤتے واٹیت ترین بعض مانشے فکری انی گروہی تنگ نظری چو مظاہرہ کرتے انی بعض مانشے اصلاح چے ناوین ڈھکے چھپے لہجہ بتر طنز و طعنہ انی اشارہ کنایہ بتر خود مسلم ادارہ اوپر کس ضرب لاؤنچی مہم سالؤتے واٹیت ، اسلے حالات بتر کونا چی ذہن سازی کون کرتے واٹے انی کونا سبب کرتے واٹے بلون ولخو چے مشکل زالاہا ، ہر ایکلو اصلاح چو داعی انی دعویدار، عملی طریقہ کار انی ذہنی روش پلّان کا بلوچے بلون خیلات وشے نائیں ۔ کانوینٹ بتر داخلہ : مسیحی نظام تعلیم و تربیت انی مشنری تحریک چے پس منظر بتر قائم عالمی سطح اوپر معروف کانوینٹ اسکولے مانسا چی دلچسپی انی ترجیح چو مرکز رہاتا ، امچے گاوانت کوں تقریباً ہو کس معاملہ اشے ، چند مدتے فوڑے بھٹکل کانوینٹ بتر حضور ﷺ سلسلات بے ادبی کرتے ڈرامہ پیش کرون گیلا مگ ملّی حمیت اسلّی مانشے ہیجے خلاف احتجاج کیلے ، ماحول ایک دم کانوینٹ اسکولا خلاف زالو ، تیں وختاروں بعض مانشے بترلابتر کانوینٹا چی حمایت کیلے وہتے ، زاؤنچا باوجود گرما گرمی بتر ایک اجتماعی فیصلہ چی پابندی کرتے سینکڑوں والدین اپلی چڈواں تینگا ٹکون کاڑلے وہتے لیکن ماحول ذرا شیتل زالّے برابر معاملہ بیجی برعکس زالو ، دوبارہ تیں کس اسکولات نہ صرف داخل کرو شروع کیلے بلکہ ایتاں زیادہ کس تعداد بتر داخلہ زاتا بلوچی خبر اشے ۔ ایشی کھیکا زالے؟ : ناموس رسالت چے تحفظ سبب اوخلون گیلّو قدم پاٹیر گھینو چی وجوہات کا زاؤں سکتا؟ ہیں سلسلات ہر مانوس اپلی اپلی دلیل دیتا ۔ ۱)کون بلتا کہ ہو فیصلہ بھلّی عجلت بتر کرون گیلو، متعلقہ اسکولا کڑے ذمہ داران فوڑے وسون زاپو چے وہتے ، افہام و تفہیم چی راہ اختیار کروچے وہتے ۔ ۲)بعض مانشے بلتات کہ چڈواں کاڑوچو فیصلہ کروچے بجائے کانوینٹ والاسری زاپون تینگا دینیات شیکھوؤنچو انتظام کرو زاتے ۔ ۳)بعض مانسا چو خیال ہو کوں اشے کہ حضور چی بے ادبی چو کونتوں واقعہ تینگا زالو کس نھوتو ، خواہ مخواہ کانوینٹا چی مخالف مانشے کاز کاز بلون ہو ہنگامہ اوبے کیلّے ۔ ۴)بھلّی مانساک ہیں زاپنان کوں چڑ پیدا زالی کہ مخالفت چی مہم بتر حدے پوسون زیادہ جذباتی شدت پسندی چو مظاہرہ کرتے گالی گلوچ کروچان سگلو معاملہ پلٹی خالو ۔ ۵)لیکن ایک وڑلو طبقہ سنجیدگی سری ایتاں کوں ہی رائے اوپر قائم واٹے کہ جیتاں کانوینٹ والے تیں ڈرامہ سلسلات مسلماناں کڑے یا مرکزی مسلم ادارہ کڑے معافی طلب کیلے وہتے ترین حضور چی سنت مطابق تینکاک معاف کرون آئندہ سبب تینچے اوپر شرائط لاگو کیلان بیجی چڈواں کاڑوچی یا عواما ک پریشانیت گھالوچی ضرورت کس نھوتی ۔ حقیقت کا اشے؟ ہیں واقعہ چے پس منظر بتر گذرلّے حالات چو میں خود کوں ایک چشم دید ذمہ دار زاؤنچان بغیر لاگ لپیٹ چے پوائنٹ ٹو پوائنٹ حقیقت آشکار کروچے موزو فرض اشے ۔ ۱) یقیناً ہو فیصلہ ہنگامی صورتیت کرون گیلّو مگر جلد بازی بتر زالّو نھوئیں بلکہ حالات چی نزاکت انی فوڑے مگ پیش ایؤنچے حالات چو جائزہ گھینتے اجتماعی مشاورت سری کرون گیلّو فیصلہ ، ہیجے پاٹیر ذمہ داران چے سامّے صرف انی صرف کانوینٹا چی تعلیمے چو دینی نقصان انی حضور سری عملی عقیدت و محبت انی تینچے ناموس چی حفاظت وہتی ، کانوینٹ چو مشن انی تینچی سرگرمیو اسلامی نظام زندگی چے برخلاف اشے بلون امکاک کلون استنین بیجی تینچے کڑے مفاہمت کرو وسوچے بلاّن خیلات وسوچے زاپنے نھوئیں ۔ کانوینٹ بلاّن کا؟ : کانوینٹ بلّان عیسائی راہب (پادری) انی راہبہ (ننس) رہاؤنچی خانقاہ ، تئیں مسیحیت عام کروچی پالیسی تحت (اسلام عام کروچا سبب مدارس اسلّاپرین) اپلی اسکولے انی اسپتالے سالؤنچے ، شاید کانوینٹ چی تاریخ بتر پہلی مرتبہ صرف بھٹکلے کس اپلے ابتدائی زمانہ بتر کانوینٹات دینیات پڑھؤنچا سبب ایک مسلم استاد چو تقرر کرون گیلو وہتو مگر ہی تینچی عیاری انی مکاری چے سوائی دوسرے کائیوں نھوتے ، امچے گانوانچو دینی ماحول پلؤن صرف مسلم چڈواں اپلے اسکولات داخل کرؤنچا سبب تئیں ہی چال ساللّے ، تینچے سامّے تیں وقتار ایک مشکل ہی کوں وہتی کہ بعض خوددار انی غیرتمند بھٹکلی مسلم نوجوان ہیں کانوینٹا چے مقابلہ بتر امچے علاقہ چو پہلو انگلش میڈیم نرسری اسکول قائم کیلے وہتے ، تری تینچو وجود ورؤنچا سبب ہی چال ضروری وہتی ، جیتاں مطلوبہ تعداد بتر تینکاک مسلم طلبہ حاصل زالے تری تئیں دینیات شیکھؤنچو سلسلہ یکلخت ختم کیلے ، تئیں جیتاں اسلام چی مخالفت بتر تبلیغ کرتات تری تینچے مسیحی تبلیغی مرکز یعنی کانوینٹ بتر اسلامی تعلیم انی تبلیغ چو موقع کیشی دیتلے؟ انی اسلو مطالبہ کرتلے مسلمانا چی دانشمندی چی کا مثال دیوں زائیت؟ دینی فریضہ : حضور چی توہین چو کونتوں واقعہ زالو کس نھوتو بلوچی زاپنات کائیں دم نائیں ، خود کانوینٹ والے اسلو ڈرامہ اسٹیج کرون گیلو نائیں بلون جیتاں دعویٰ کیلے نائیت تری تینچی ہمدردی بتر سامّیں آئیلّی مدعی سست گواہ چست اسلی مانساک کا بلوچے بلون تمیں کس فیصلہ کرا ، کانوینٹا چی مخالفت کرتلی مانشے کائیں ذاتی دشمنی انی مفاد سبب مخالفت کرینائیت ، بلکہ ملّی حمیت چی بنیاد اوپر اپلو دینی فریضہ انجام دیتے واٹیت ، مانوچے نہ مانوچے انفرادی فیصلہ زاؤں سکتا ، لیکن حق چو اظہار کروچے ایک مومنانہ ذمہ داری اشے انی جیکونات ہی ہمت انی ہو جذبہ اشے تئیں ہیں کام اپلے رباّ چی رضا انی خوشنودی سبب انشاء اللہ کرتے رہاتلے ۔ لغزش زالی وہتی : یقیناً ہیں موقعار خاص کرون عوامی خطاب چے دوران بعض مقررین اپلے جذبات اوپر قابو دھرؤن سکلے نائیں انی تینچی جیبین گالی گلوچ چے الفاظ جاری زالے ، ہیں بالکل غیر متوقع طورار سامّیں آئیلّے ، ورنہ احتجاجی مظاہرہ چو انتظام کرتلی مانسا چے خواب و خیال بتر کوں ہیں زاپنے نھوتے ، بے شک ہی لغزش زاؤنچے نھوتے ، ہیجین خود امچے اخلاقی معیار اوپر حرف ایتا ، لیکن ہی بھول انی کوتاہین کانوینٹ والانچی غلطی چی شدت کائیں کم زا نائیں ، واضح رہاؤ کہ تینچین بھول زالّی نھوئیں ، بلکہ ہوکس تینچو مشن اشے ، تئیں جیتاں امچے رسولاک رسول انی آخری نبی مانے کس نائیں ترین تینچے دلات حضور چو احترام کا رہاتلو؟ تا سبب محض بعض مانسا طرفین شدت پسندی چو مظاہرہ زالو بلون عیسائی مشنری چو ساتھ دیوؤنچے انی اپلی ملّتے سری زڑون رہاؤنچے سوڑون تینچے سری ہمدردی انی یگانگت داخڑو چے ہی کونتی مسلمانی بلون ہر مسلمان ولخو سکتا ۔ (کا نوینٹ والے کونا کڑے معافی ماگلے وہتے؟۔۔۔۔ مزید دوسری پنچادو۔ ۔ ۔ ۔انشاءاللہ آئندہ قسط بتر ۔۔۔۔۔۔۔۔ تمچی رائے انی تبصرہ چو انتظار رہاتلو) ۔ مضمون نگار چی رائے سری ادارہ متفق رھاؤنچے ضروری ناہی ، (ادارہ)