امچے گاوانت زکوۃچو ہنگامہ -1

07:57AM Sat 14 Nov, 2009

گاویں حالات انی امچے مسائل اوپر اصلاحی نقطہ نظرین امچے مشہور و معروف قلمکار ڈاکٹر محمد حنیف شباب صاحبانچو ہو مضمون بھٹکلیس ڈاٹ کام چے ''پنچاد ائیکو سرکی '' کالم اوپر پیش خدمت اشے ، اپلے احساسات و تاثرات خال دیلّے ای میل ایڈریس ور فیٹؤنچے ۔ از : ڈاکٹر محمد حنیف شباب امچے گاوانت زکوۃچو ہنگامہ پہلی قسط الحمد للہ ماہ رمضان ا لمبارک حسب معمول آئیلو انی اپلی رحمتانچو انی برکتانچو پاؤس برسؤن اپلو رخت سفر باندھتے واٹے۔ اللہ پاک جے کونا ہدیت انی توفیق دیلو تئیں اپلی روحانی سوس مٹؤں چی بھر پو ر کوشش کیلے انی کیٹلی کا مانشے اسلی کوں رہائیت جے کونا سبب ہو مقدس ماس کوں ایک عام ماسا پرین گزرون وسورہائیت۔فیضان باری تعا لیٰ پوسون محروم ہی مانساں تلان کیٹلی مانساک ایؤنچے ورسا رمضان حاصل زاتلو انی تیجین فائدہ اوخلو چو بیجی ایک چانس ملتلو بلوچی گیارنٹی کونیوں دیؤنک سکے نائیت۔ نیکی چو موسم بہار : عالم اسلام بترسحری انی افطاری، صدقہ انی خیرات انی دیگر نیکیاں چے موسم بہار بتر ہر ٹھاوار اسلامے چو بیجی ایک اہم فریضہ یعنی زکوۃ چی ادائیگی ہیں ماسا سری خاص زالی اشےلیکن امچے ملکات انی علاقہ بترزکوۃ چی تقسیم چے مناظر تقریباً ہر ٹھاوار وڑلے دلخراش ا نی انسانا چی عزت نفس چی پامالی چی عجب داستان پیش کرتات۔ امچے گاؤں کوں ایک خصوصی اسلامی تشخص چے باوجود کائیں بہتر منظر پیش کرینائیں۔امیں بچپنا ٹکون رمضاناچے آخری عشرہ خاص کرون 25 ؤو روزو ٹکون زکوۃ تقسیم کروچے گاوانت جے کونتے ہنگامہ خیزمناظر پلتے وہتے ،آز بلوسر تیجیت کونتیوں تبدیلی انی کمی آئیلی ناہی۔تیں کس بھائر ٹکون آئیلّی جبہ انی ڈاڑھی پگڑی سری رسید بکس ہاتھات گھیؤن گاؤیں گاؤیں گھونتلے مساجد انی مدارس چے سفیر.....تو کس بیرونی علاقہ چے فقراء چو ہجوم...... انی تیں کس ہیاری تیاری پھاپے مارتے، ہیں گھرا ٹکون تیں گھرا چے آنگنات دھاؤنتے امچے گاوانچے چند مخصوص چہرے انی برقعے ..... کائیوں تبدیل زالا پرین داخڑ نائیں۔ زکوۃ ایک ستون اشے : اسلامے چی عمارت چے پانچ بنیادی ستون یعنی خانبا بتر زکوۃ کوں ایک اہم خام اشے انی ہیجی ادائیگی چو ذکر قرآن کریم بتر ناوزے چے قیام چی ہدایتے سری کس کرون گیلو اشے، بقول معروف دانشور انی عالم دین مولانا جلال الدین عمری''ناواز اللہ تعالیٰ چی قربت چو وڑلو ذریعہ اشے انی زکوۃ ہیں زاپناچی علامت اشے کہ مانوس مالا چی محبت بتر گرفتار نائیں۔ تو اپلے بھاؤڑا نچو دکھ درد محسوس کرتا انی تیجے سری تعاون انی ہمدردی چو جذبہ تیجے بتر موجود اشے ''مگر ہیجے اجتماعی نظم سلسلات عہد نبوی انی خلافت راشدہ مگ توجہ کم زاتے گیلی انی ہلّو ہلّو ہیجی اہمیت و ضرورت معدوم زاتے گیلی۔ تیجے ٹھاوار انفرادی تقسیم چو اسلو رواج عام زالو کہ اسلامی معاشی انی معاشرتی نظام چے پاٹی ہاڑا پرین اسلّے ہیں نظم زکوۃ چو اصل منشا انی مقصد کس فوت زالاّ پرین محسوس زاتا۔ درپیش صورت حال : امچے ملکات موجودہ صورتحال چو ایک نقشہ جناب پروازؔ رحمانی ایڈیٹر سہ روزہ دعوت برؤتات ''کہ اسلامے چی مطلوبہ اجتماعیت پرین زکوۃ چو اجتماعی تصور کوں چونکہ ہیں ملکات اجنبیت چو شکارزالاشے، تا سبب ہیکا سمزؤنچا سبب زانتی مانسا ک بھلی محنت کروکاز پڑتا۔بعض مانشے غیر اسلامی حکومتے چو حوالہ دیتے کائیں عملی دشواریاں چو ذکر کرتات۔بعض وڑلے مدارس چے منتظمین ہیں اندیشہ چو اظہار کرتات کہ اگر زکوۃ چو بیت المال قائم زالان مدارس چی آمدنی متاثر زاتلی۔ ایک اندیشہ ہو کوں اشے کہ ایدی وڑلی ذمہ داری اوخلو چا سبب عمال انی کارکن میلوچے نائیت۔ہیں اشکالات با لکل کس بے بنیاد نائیں۔ ہیں اندیشہ بتر جؤو اشے تا سبب اجتماعی نظم زکوۃ چی فکر کرتلی مانشے ہیزو اطمینان بخش جواب دیؤں نکاز انی تئیں یقیناً دیؤں سکتلے۔۔۔۔۔''(بحوالہ سہ روزہ دعوت، خصوصی اشاعت ، زکوٰۃ کا اجتماعی نظم)۔ دیگر اکابرین کا بلتات : مفتی فضیل الرحمن ہلالی عثمانی بلتات کہ زکوۃ چے اجتماعی نظم سری معاشی استحکام حاصل زاتلوانی مولانا عتیق بستوی استاذ دارالعلوم ندوہ چے بقول ہیجے سبب ملک گیر پیمانہ اوپر ایک وفاق قائم زاؤنکاز۔پروفیسر یسین مظہر صدیقی بلتات کہ نظام زکوۃ غیر معمولی انقلاب چو ضامن اشے۔جبکہ مولانا مفتی عبدالرزاق خاںمفتی اعظم مدھیہ پردیش چو اندیشہ اشے کہ نظم زکوۃ چی اجتماعی کوشش ملّی کاز سبب نقصان دہ ثابت زاتلی،سبب کہ موجودہ نظم (انفردی) تحت کس مدارس قائم رہاؤن ملک و ملت چی گرانقدر خدمات انجام دیتے واٹیت، اگر ہیجین چھیڑ چھاڑ کیلے تری دور رس منفی اثرات مرتب زاتلے۔ہیجے بر خلاف مولانا انعام اللہ مظاہری چو احساس اشے کہ نظام زکوۃ مسلم معاشرہ چی خوشحالی چو ضامن اشے۔مولانا اصغر علی امام مہدی سلفی چو خیال اشے کہ زکوۃ سلسلات بیداری ضروری اشے۔سکریٹری اسلامک فقہ اکیڈیمی امین عثمانی صاحباں چے مطابق امچے ملکات زکوۃ چی جمع و تقسیم چو نظم غیر تسلی بخش اشے تا سبب مولانا عمیر صدیق دریا آبادی ندوی چی رائے اشے کہ زکوۃ چی جمع و تقسیم منظم کروچا سبب ایک مرکزی ادارہ زاؤنچے ضروری اشے۔ کا کرو کاز؟ : مولانا ابوالکلام آزاداپلے زمانات اجتماعی نظم زکوۃ قائم کروچے زبردست حمایتی وہتے۔ ایک ٹھاوار مسلمانا سری خطاب کرتے تئیں برؤلاہا کہ تمیں سماجی ،تعلیمی ،سیاسی انی دوسرے مسائل سبب ادارے انی انجمنو قائم کرتات مگر دینے چو ایک ستون مضبوط کروچا سبب ایک ادارہ تمکاک قائم کرو زانائیں۔ اٹھو رہاؤ کہ تمیں ساوس سوڑون صرف ہو ایک ادارہ قائم کرتیت ترین راتوں رات تمچی حالت کیشی بدلتلی بلون تمیں خود ولخو سکے نائیت۔ موجودہ دور چے مشہورو معروف عالم دین مولانا سید سلمان ندوی چے بقول''زکوۃ چو اجتماعی نظم ملّتے چے اجتماعی نظم سری جڑون اشے''۔تئیں بلتات کہ دور حاضر بتر زکوۃ چو نظم کروچا سبب اگر ''امارت شرعیہ''نائیں ترین کوں زکوۃ چو اجتماعی نظم زاؤنکاز۔تیجے سبب برابر ذہن سازی کروکاز،تیجے مگ بیت المال یا بیت الزکوۃ یا کونتیوں تری دوسرے ناوین اسلے ادارے قائم کروکاز۔مزید تئیں وضاحت کرتے سانگتات کہ ملی قیادت اوپر اعتقادی، معاشرتی، اخلاقی، معاملاتی انی سیاسی اصلاح و رہنمائی انی تنظیم چی ذمہ داری عائد زاتا۔ جیکونتی ذ مہ داری امارت شرعیہ اوپر عائد زاتا تی کس ملّی اداراں اوپر اپلے اپلے دائرۂ کار بتر عائد زاتایعنی زکوۃ چی جمع و تقسیم چو نظام اسلامی ریاست چے متبادل چے طورار جہاں سر ممکن اشے، عہد نبوی انی خلفائے راشدین چے طرزار زاؤنکاز۔ (ہندوستانات اجتماعی نظم زکوۃ چی کا صورتحال اشے؟۔۔۔آئندہ قسط بتر انشا ء اللہ) مضمون نگار چی رائے سری ادارہ متفق رھاؤنچے ضروری ناہی ، (ادارہ)