پنچاد ائیکو سرکی ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ علما ء کھیکا زاپے نائیت؟۔۔۔۔ - 1

09:36AM Sat 12 Jun, 2010

گاویں حالات انی امچے مسائل اوپر اصلاحی نقطہ نظرین امچے مشہور و معروف قلمکار ڈاکٹر محمد حنیف شباب صاحبانچو ہو مضمون بھٹکلیس ڈاٹ کام چے ''پنچاد ائیکو سرکی '' کالم اوپر پیش خدمت اشے ، اپلے احساسات و تاثرات خال دیلّے ای میل ایڈریس ور فیٹؤنچے ۔ naity@bhatkallys.com naityonline@gmail.com ڈاکٹر محمد حنیف شباب علما ء کھیکا زاپے نائیت؟ پہلی قسط الحمد للہ دیگر مسلم علاقہ چے مقابلہ امچے گاوانت حلال و حرام چی تمیز بھلی کس چڈ اشے ، شروع ٹکون کس امچے رختات دینی نہج انی دینی نقطۂ نظر پیوست رہاتامگر زمانہ چی رفتار سری امچی ہی خصوصیت ہلُّو ہلُّو ختم زاتے اشے ، آز کال فوڑلا پرین کھلے عام یا ڈھکے چھپے طورار حرام کاری بتر مبتلا اسلّی مانسا دھتکارون وشے نائیں ، تنچی صحبتے پوسون دور رہاؤنچے یا تنکاک چھی تھُو کرون وسون چے کوں کم زالاہا ۔ فوڑے علماء نھوتے : ہی صورتحال ور ازمولان محسوس زاتا کہ امچی سماجی زندگی انی فوڑلی جماعت انی قیادت سری وابستہ مانساچو ریکارڈ بھلی کرون بے داغ رہاتو وہتو، قول و عمل بتر زیادہ سے زیادہ ہم آہنگی رہاتی وہتی ، معاشرہ اوپرتینچو دبدبہ وہتو ، چڈویں انی گھرا تلی ابولیو تنکاک پلون نِکتے وہتے ، تئیں کونا چے احسان تلے دبون رہاتے نھوتے ، تینچی غیوری انی تینچی خود داری کس تینچی شناخت انی پہچان وہتی ، گاوانت وڑلے وڑلے علماء انی فضلاء نھوتے ، چند خلفنیو وہتی، چڈوانک اپلا کللّے ایشی قرآن شیکھونچے کام انجام دیتی وہتی ، چند خلفے وہتے جیکون امچے معاشرہ چی موگدانی دھرون نیکی انی فلاح چی واٹیر قائم دھرؤنچی کوشش کرتے وہتے ، چند سماجی انی ملی شعور دھرؤتلی شخصیات وہتی جے کون مخلصانہ سماجی خدمت انجام دیؤنچی کوشش کرتے وہتے انی تئیں سامیوں تیجیت اپلے اپلے ٹھاوار کامیاب کوں وہتے ، حالانکہ تیں زمانہ بتر ایتاں چا پرین ترقی یقیناً نھوتی لیکن معاشرہ اسپرین بے لگام کوں نھوتو ۔ ایتاں علما ء واٹیت : اللہ فضلان ایتاں امچے گاوانت علمائے حق، اکابرین شہر، قائدین قوم، دانشوران ملت انی سماجی خدمت گاراں چی ایک فوج کس موجود اشے بلّان کائیں غلط زاؤنچے نائیں ، ہیجے باوجود آز ہر سطح اوپر جے کونتی بے لگامی معاشرہ بتر دیخو پڑتا، تیں پلون حیرانی زاتا ، ہیجی بھلی سا وجوہات سودون کاڑو زائیت ، تیجیت اہم ترین زاپنے ہیں سامیں ایتا کہ کرتا دھرتا مانسا چوکس ریکارڈ اُتّار برابر رہانائیں ، آئیچے زمانات کونا اوپر کونیوں اپلے کردار چی صفائی چی بنیاد اوپر گرفت کروچی پوزیشن بتر بھلی کم کس دیختا ، خود داغدار رہاؤن دوسرا چی غلط روش اوپر تنقید یا گرفت کروچے نا قابل فہم زاپنے اشے ، کئی ایک معاملات بتر ارباب حل و عقد یا کرتا دھرتا مانشے اپلی پردہ پوشی چو خیال کرتے غلط کار مانسا چی گرفت کرو وشے نائیت یا بعض مرتبہ تیجی حمایت انی پشت پناہی کروچار سیت مجبور زاتات ، اسلے موقعار علمائے حق فوڑے بڑھون اپلو کردار ادا کروچے ضروری زاتا ۔ علماء چو کنٹرول اشے : ہیں زاپنا چو اعتراف کروچے انی اللہ چو شکر ادا کروچے بھلی ضروری اشے کہ دوسرے علاقہ چے مقابلہ امچے ہیاری علماء چو بے حد ادب انی احترام کرون وتا ، چند خر دماغ انی حجتی مانسا سوڑلان عواماچی اکثریت علماء چی پیروی کرو آمادہ رہاتا ، ہی کوں ایک خوشگوار حقیقت مانو کاز پڑتلے کہ عواما سری امچے نوجوان کوں الحمدللہ امچے علماء چے کنٹرول بتر واٹیت ، ہیزو واضح ثبوت ہو اشے کہ مختلف اسپورٹس کلب انی ایسوسی ایشن چے اعلٰی عہدہ اوپر اکثر کرون علماء کس فائز واٹیت ، ہیجے علاوہ نوجوانا چی جیکونتی فیڈریشن اشے تیجے کلیدی عہدہ اوپر ایک ممتاز عالم دین فائز واٹیت ، لہٰذا ہیں زاپنان انکار ممکن نائیں کہ اسپرین علماء چی گرفت امچے معاشرہ اوپر رہاؤنچان بھلّی سا برائیاں اوپر نکیر کروچے انی بے راہ روی انی بے لگامی اوپر کائیں نہ کائیں روک لاؤنچے ممکن زالاہا ، ورنہ بد اخلاقی و بے کرداری چو جے کونتو طوفان آئیلاہا تیجی رفتار پلّان ہیبت طاری زاتا ۔ بقول شاعر مشرق علامہ اقبال رحمۃ اللہ علیہ آنکھ جو کچھ دیکھتی ہے لب پہ آ سکتا نہیں محوِ حیرت ہوں کہ دنیا کیا سے کیا ہو جائے گی پوٹ دُختا : ہیں زاپنات کوں شک نائیں کہ معاشرہ اوپر علماء چی ہی گرفت انی کنٹرول پلون بعض امچی کس سماجی پوزیشن دھرؤتلی مانساک پوٹا درد شروع زاتا ، تنچے بتر موجود تنچی انا انی تینچے حسدان تنکاک علماء چی ہی برتری ہضم زانا ئیں ، اگرچہ توڑار ہنسو انی مسکراہٹ رہاتلی لیکن یقین کرا کہ دلات کپٹ انی بغض بھرون رہاتلو ، علماء چی محفلیت بیسلان تینچے گُن گاتے تھکو چے نائیت لیکن اپلی ذہنیت والی ٹولی چے درمنے بیسلان تینچے طنز انی طعنے آئیکو سر کے رہاتلے ، تینچے تبصرے تنچے اخلاقی دیوالیہ پن یا منافقت مزاجی چی عریاں مثال رہاتلے ، ایتاں کوں امچی سماجی قیادت بتر اسلی شخصیتو موجود واٹیت جے کون دین پسند علماء سبب عالمی سطح اوپر بطور گالی استعمال زاؤنچو لفظ یعنی ''طالبان'' استعمال کرتات انی عام مجلسات اسلو ڈھونگ رچوتات کہ پلتلو مانوس تیجے پوسون وڑلو علماء چو معترف انی قدردان دنیات نائیں بلون ولخو کاز ۔ (پنچاد جاری۔۔۔۔۔آئندہ قسط بتر) مضمون نگار چی رائے سری ادارہ متفق رھاؤنچے ضروری ناہی ، (ادارہ)